عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در مشکلات اقتصادی زهر ناکارآمدی مدیریتی را می چشند و به هیچ عنوان از وضعیت اقتصادی رضایت ندارند ولی با وجود مشکلات اقتصادی ایران جزء 20 کشور قدرت اقتصادی دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۰۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد حسین صفارهرندی ظهر امروز در نشست روشنگری سیاسی که با حضور اقشار مختلف مردم در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد، اظهار داشت: برخی با انتشار فیلم های عناصر ضد انقلابی هیبت مضحکی را از رژیم شاه نشان می دهند که جایگاه مدیران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: امروز بسیجیان ما هنگام مقابله با قایق های آمریکایی در مرزهای آبی خلیج فارس قدرت ایران اسلامی را نشان می دهند و به محض پایان مکالمه فرمانده ایرانی با فرمانده ناو آمریکایی از مرز های آبی ایران دور می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاثیر گذاری ایران اسلامی در تصمیم گیری مسائل مهم خاورمیانه، افزود: قدرت های دنیا به تاثیر گذاری ایران در حوادث منطقه رسیده‌اند و در موضوع حل مشکلات سوریه از ایران به عنوان یکی از قدرت های منطقه دعوت به تصمیم گیری می کنند.

وی مهم ترین حاصل انقلاب اسلامی را تحمل کردن مشکلات ، فداکاری و نقش آفرینی‌های مردم دانست و بیان کرد: گروهک تروریستی داعش فعالیت خود را از شهر موصل به سمت بغداد و سامرا آغاز کرده بود که بتواند به شهر های کربلا و نجف برسد بنابراین اگر مدافعان حرم در جبهه های مقامت حضور نداشتند اکنون داعش به جمهوری اسلامی ایران رسیده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رتبه 16 علمی ایران در دنیا ، گفت: طی سال های اخیر آهنگ پیشرفت علمی ما کاهش یافته است و با قدرت های علمی دنیا فاصله داریم.

صفارهرندی ادامه داد: مردم در مشکلات اقتصادی زهر ناکارآمدی مدیریتی را می چشند و به هیچ عنوان از وضعیت اقتصادی رضایت ندارندولی با وجود مشکلات اقتصادی ایران جزء 20 کشور قدرت اقتصادی دنیا قرار دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را جزیره ثبات عالم اعلام کرد و افزود: براساس چشم انداز 1404 ایران باید به قدرت علمی ، سیاسی و فرهنگی در غرب آسیا دست یابد و این جهش از 15 سال گذشته آغاز شده است.

صفارهرندی با اشاره به لزوم تکیه بر دانش داخلی برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ، متذکر شد: توجه به منابع و سرمایه های خارجی کشور را از مسیر پیشرفت و توسعه دور می اندازد و برقراری ارتباط با خارج از کشور برای حل مشکلات داخلی به هیبت ایران آسیب می زند.

وی ادامه داد: تمامی کسانی که بر ملت منت می گذارند که کشور را از سایه جنگ دور کردند ، باید بدانند با گردن کجی مقابل قدرت های دنیا مشکلات ما حل نمی شود و بدانند که سایه جنگ را حضور مردم و نیروهای مسلح قدرتمند ایران اسلامی از سر کشور بر میدارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم از گسترش حقوق های نجومی مدیران و اشرافی گری گلایه مند هستند ، تصریح کرد: رسیدگی به محرومان و عدالت اجتماعی باید مورد توجه مدیران نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد و حتی برخی از مدیران علاوه بر حقوق های نجومی پاداش های میلیونی دریافت می کنند.

صفارهرندی با اشاره به لزوم ساماندهی شرایط اقتصادی کشور ، افزود: سیاست های دولت برای رفع مشکلات باید تغییر یابد و اگر مدیران قدرت حل مشکلات را ندارند قطعا نیاز به اجرای سیاست های جدیدی از سوی مدیران است.

وی مهم ترین هدف انقلاب اسلامی را برقراری عدالت و مبارزه با اشرافی گری دانست و گفت: میزان زیادی از جمعیت کشور با معضل بیکاری مواجه هستند ولی مدیران ما حل این مشکل را در برقراری ارتباط با استکبار جهانی می دانند.

* روحانی دیدار با اسرائیلی ها را تکذیب نکرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به مطلبی در مورد دیدار روحانی با اسرائیلی ها در سال 1365 ، بیان کرد: یکی از افراد سندی را در مورد دیدار روحانی با عناصر اسرائیلی مطرح کرد که قطعا صحت این موضوع نگران کننده است ولی  تاکنون هیچگونه تکذیبیه ای از سوی روحانی اعلام نشده است.

صفارهرندی ادامه داد: امروز دشمنان ما سکوت نکرده اند و با ایجاد تحریم های متعدد در بخش های اقتصادی و محدود کردن ارتباطی با دیگر کشور های دنیا جنگ علیه مقدسات ، اقتصادی و فرهنگی را ایجاد کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها