کارشناس مسائل مذهبی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی را لازمه رئیس جمهور منتخب در کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۰۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،حجت السلام مهدی عابدی صبح امروز در جمع پرشور بسیجیان و مسئولین شهرستان رشتخوار در محل حسینه ثارلله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رشتخوار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با توجه به نزدیک شدن به برهه حساس انتخابات در کشور گفت: شرکت در انتخابات یک خیریت بزرگ است، مشارکت حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمنان به کشور را کور خواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید به دقت در انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت، گفت: برای یک انتخاب مناسب باید از قبل فرد و گزینه اصلح را انتخاب کرده باشیم، و یک شبه تصمیم به رای دادن نگیریم، ولایت مداری باید یکی از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد، کسی که تنها شعار ندهد و در عمل وعده‌های خود را بتواند عملی و به مرحله اجرا درآورد.

حجت الاسلام عابدی ساده زیستی را یکی دیگر از شرایط انتخاب ریاست جمهوری عنوان کرد و یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید شخصی باشد که مشکلات قشر ضعیف جامعه را به خوبی احساس و در صدد رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکند.

این سخنران برجسته در ادامه اذعان داشت: امروز دشمن از هیچ تلاشی برای دست‌یابی به اهداف خود دست بر نمی‌دارد، هدف اصلی دشمن ایجاد و تشکیل دولت کاملا غربی است، به طوری که علنا خود دشمن این موضوع را با صراحت اعلام می‌کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ایجاد ارتباط و تعامل با دیگر کشورها بسیار سازنده و مفید است با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با رفع مشکلات داخلی و دیدگاه کاندیدهای ریاست جمهوری در این رابطه گفت: ما با برقرای رابطه با کشورهای غربی مخالف نیستیم، اما بارها دشمن نشان داده که غیر قابل اعتماد است، موضوع برجام نیز بار دیگر نشان داد که کشورهای غربی به ویژه آمریکا همچنان غیر قابل اعتماد هستند، مقام معظم رهبری فرمودند کاندیدهای ریاست جمهوری به مردم قول دهند تا برای حل مشکلات داخلی نگاهشان به داخل کشور باشد.

وی در ادمه با توجه به اهمیت برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور نیز تصریح کرد:  برنامه اقتصاد مقاومتی باید به طور جد در کشور دنبال شود، اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد کشور در برابر تمام مشکلاتی که در این زمینه پیش رو است.

وی داشتن روحیه جهادی و انقلابی را لازمه رئیس جمهور منتخب در کشور دانست و افزود: رئیس جمهور آینده کشور باید با یک مدیریت جهادی و انقلابی پای به عرصه بگذارد، تا بتواند گره از مشکلات کشور باز کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها