کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حساسیت های موجود در انتخابات آتی، اظهار کرد: مردم فردی را انتخاب کنند که وام دار عده ای خاص نباشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۲۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، نشست بصیری با محوریت انتخابات و همزمان با هفته عقیدتی-سیاسی در بسیج و سپاه، با حضور مردم، نیروهای ارزشی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و جمعی از مسئولین، در مسجد جامع بالابازار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر حسینی از کارشناسان مسائل سیاسی گیلان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد شهید مطهری و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: منش، رفتار و اندیشه های استاد مطهری باید در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت روحیه معنویت و دینداری در جامعه، بیان کرد: می بایست ایمان حقیقی در بطن جامعه تحقق پیدا کند.

این کارشناس مسائل سیاسی، وجود ماهواره در خانه مردم را وسیله ای برای ترویج لاابالی گری، فساد اخلاقی و ناهنجاری ها عنوان کرد و یادآور شد: ماهواره بهترین حربه دشمن برای ایجاد رخنه در خانواده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمن، سکوت و چشم پوشی و بی تفاوتی ما در مقابل فسادها، رانت ها، ناهنجاری ها و بی عدالتی ها در جامعه را می خواهد.

به گفته وی، جهش دنیای امروز به گونه ای سوق پیدا کرده که انسانیت به شدت افول کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حساسیت های موجود در انتخابات آتی، اظهار کرد: مردم فردی را انتخاب کنند که وام دار عده ای خاص نباشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حضور مردم در صحنه های حساس سیاسی و اجتماعی، بیان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف، سبب امنیت بخشی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه کسی حق ندارد از مردم استفاده حزبی کند، گفت: وام دار هیچ حزب و گروهی نیستیم و مطیع ولایتیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عده ای از خواص از تَشَرهای آمریکا می هراسند، متذکر شد: نباید به لبخندهای سیاست مداران کثیف و شیطان صفت آمریکا دلخوش کرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مردم غیرتمند و انقلابی ایران 38 سال با تمام سختی ها و تگناها، پای انقلاب و نظام ایستادند و خم بر اَبرو نیاوردند.

وی با اشاره به آمار اسفناک بیکاری در کشور، گفت: به تعبیر وزیر محترم کار؛ هر پنج دقیقه یک بیکار به جمعیت بیکاران کشور اضافه می شود و این مهم یک فاجعه بزرگ است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی می بایست در مدیریت کشور لحاظ شود.

حسینی با بیان اینکه عده ای آمریکا را کدخدا می دانند، گفت: برخی خواص جیره خوار و نوکر آمریکا هستند.

وی یادآور شد: مردم در طی این سال ها نشان دادند که می توان با اتکا به داخل، کشور را اداره نمود.

ارسال نظرات