کارشناس مسائل سیاسی:

حفظ انقلاب اسلامی اوجب الواجبات است/ انتخاب اصلح، سرنوشت مردم را رقم می زند

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی اوجب الواجبات است، به تبیین اهمیت انتخابات آتی پرداخت و یادآور شد: انتخاب اصلح، سرنوشت مردم را رقم می زند.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۳۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، نشست بصیرتی و روشنگری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منجیل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ربیعی کارشناس مسائل سیاسی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته معلم و شهادت شهید مطهری، اظهار کرد: معلمین از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه هستند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در باب انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم در چنین شرایط حساس کشور، در انتخاب افراد دقت و نظر بیشتری داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنگ و ناامنی در کشورهای منطقه، اظهار کرد: با وجود خون با برکت شهدا، حضور جماسی مردم و همچنین هدایت های مقام معظم رهبری، کشور در امنیت کامل قرار دارد.

حجت الاسلام ربیعی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی اوجب الواجبات است، به تبیین اهمیت انتخابات آتی پرداخت و یادآور شد: انتخاب اصلح، سرنوشت مردم را رقم می زند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: در انتخاب افراد، به شعار، برنامه، پیشینه و سِبقه اجرایی اش مراجعه کنید و آن را در تصمیم گیری لحاظ کنید.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انقلاب ثمره خون شهداست، اظهار کرد: برای پاسداری از ثمره خون شهدا، نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

ارسال نظرات