خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری در اهواز:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک شجره مبارک است

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک شجره مبارک است که برای انقلاب راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۵۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
نشست صمیمانه جمعی از شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز برگزار شد.

آیت‌الله حیدری در این نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را یک شجره مبارک توصیف کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی این تشکل خیلی مهم است و نتیجه انتخابات هر چه می‌خواهد باشد.

وی تاکید کرد: یکی از خلاهای چند سال اخیر راه‌اندازی یک تشکل خوب و فراگیر بوده که خوشبختانه با آغاز به‌کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این کار صورت گرفت.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: مایه امیدواری است که این تشکل برای انقلاب راه‌اندازی شد و در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی بر تداوم فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: این جبهه توانسته از پراکندگی نیروهای انقلابی در سطح کشور جلوگیری کند.

حیدری خطاب به شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: به شما تبریک می‌گویم که توانسته‌اید این کار را به انجام رسانید.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه توصیه کرد که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به چالش‌ها توجه کند ولی اختلاف سلیقه‌ها باعث شکاف بین آنها نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها