خبرهای داغ:
شهردار تبریز از نمایشگاه سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۸۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی امروز در حاشیه افتتاح سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی بازدید کرد و در جریان رویدادهای این جشنواره بین المللی قرار گرفت.

بازدید از محل برگزاری جشنواره و نمایشگاه، دیدار با نزیه معروف، مدیر توسعه صنایع دستی ارسیکا و همچنین دیدار با رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در خلل این بازدید انجام گرفت.

شهردار تبریز، تداوم برگزاری این جشنواره به میزبانی تبریز را گامی مهم و موثر در معرفی و توسعه صنایع دستی این شهر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تاسیس دبیرخانه دائمی این جشنواره بین‌المللی در تبریز فعالیت‌های آن در همه فصول جریان داشته باشد.

وی برگزاری سه دوره این جشنواره را اقدام مهمی برای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت نگارگری جهان اسلام دانسته و یادآور شد: مسئولان باید با ارائه مستندات و نشان دادن هنر ارزشمند و غنی هنرمندان تبریز در حوزه نگارگری پیگیر ثبت تبریز به عنوان پایتخت نگارگری جهان اسلام باشند.

گفتنی است سومین جشنواره خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی امروز با حضور چهره های مطرح جهانی و مدیران ارشد استانی افتتاح شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها