دکتر صدیقی گفت: امروز لازم است با تفکر، دقت و بررسی کافی در انتخابات شرکت کنیم و به فردی رای دهیم که خدمتگزارتر، سالم تر، صادق تر باشد و مهم تر از همه نگاهش به درون باشد، چراکه گره مشکلات اقتصادی ما به دست خودمان باز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سی وهشتمین سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و بسیجهمایش «حکمت مطهر» با حضور پُرشور بسیجیان و مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در سالن امام حسین (ع) برگزار شد.

دراین مراسم دکتر صدیقی از فعالان عرصه فرهنگی بااشاره به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجود در کشور با تاکید بر اینکه ریشه این مشکلات در یک دولت نیست گفت: متاسفانه امروزه شاهدیم که این مشکلات به دلایل متعددی شدت گرفته است و اگر همچنان ادامه پیدا کند آینده کشور را به مخاطره می‌اندازد.

وی افزود: نقش مردم در عرصه‌های مختلف حکومت بسیار مهم و حائز است و مهمترین نقشی که مردم می‌توانند در این زمینه داشته باشند عرصه انتخاباتی است.

این فعال فرهنگی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات تنها به حضور در پای صندوق‌های رای خلاصه نمی‌شود، گفت: باید با هوشیاری و بصیرت لازم فرد اصلح را برگزینیم، گاهی انتخابات نادرست نتایجی را به دنبال دارد که سال‌ها اثرش باقی می‌ماند لذا باید دقت و وقت لازم را برای یک انتخاب مناسب صرف کنیم.

صدیقی با اشاره به دستاوردهای ایران در عرصه قدرت دفاعی گفت: به رغم تحریم‌ها در صنعت موشکی ایران با نگرش انقلابی و تلاش جهادی امروز جزو هشت قدرت برتر جهان هستیم در حالیکه سابقه صنعت موشکی ما به کمتر از 30 سال می رسد.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و رشد و پیشرفت کشور نیازمند مدیریت جهادی و حضور مدیرانی کارآمد و انقلابی است.

این فعال فرهنگی با تاکید بر حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات تصریح کرد: امروز لازم است با تفکر، دقت و بررسی کافی در انتخابات شرکت کنیم و به فردی رای دهیم که خدمتگزارتر، سالم تر، صادق تر باشد و مهم تر از همه نگاهش به درون باشد، چراکه گره مشکلات اقتصادی کشور به دست خودمان باز خواهد شد .

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، از اساسی‌ترین اصول آزادی در تفکر و اندیشه اسلامی است و انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شوراهای شهر و روستا توسط مردم، نمونه‌هایی از مشارکت آنان در تصمیم‌گیری‌ها و اداره امور است. و بدانیم رای، یکی از امانات الهی است، که باید این امانت به اهلش سپرده شود.

در پایان این مراسم از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی با اهداء لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات