فرمانده ناحیه جواد الائمه (ع)؛

حمایت تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود

رازینی گفت:مردم کشور جمهوری اسلامی ایران، مردمی غیور و با بصیرت هستند و با توجه به همه مشکلاتی که در زندگی روز مره آنها وجود دارد می دانند که اقتصاد بر پایه حفظ و پشتوانه نظام است و نباید پیشنهادات دشمنان را سرلوحه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۹۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار، قدرت اله رازینی  فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در جمع پایوران این ناحیه گفت: رهبر معظم انقلاب در نوروز سال جاری در مشهد انتخابات و اقتصاد را دو مساله مهم برای کشور دانستند که امروز نیز این دو موضوع در کشور کاملا مشخص و تحلیل های متفاوتی توسط افراد جامعه شنیده می شود.
 
 حمایت تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود
رازینی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته اقتصاد داخلی کشور دچار پیچ و خم هایی شد که بسیاری از تولید کننده گان را برای ادامه راه ناامید و نتیجه ای جزء تعطیلی کارخانه ها و ضربه به معیشت مردم نداشت.
 
رازینی افزود: مردم کشور جمهوری اسلامی ایران، مردمی غیور و با بصیرت هستند و با توجه به همه مشکلاتی که در زندگی روز مره آنها وجود دارد می دانند که اقتصاد بر پایه حفظ  و پشتوانه نظام است و نباید پیشنهادات دشمنان را سرلوحه قرار دهیم.
 
وی بیان کرد: خانواده های ایرانی باید برای رفع مشکلات معیشتی که ریشه در اقتصاد کشور دارد، دست رد به سینه کالاهای خارجی بزنند و با آغوش باز به استقبال کالاهای داخلی و تولید ملی بروند و این اتفاق بزرگ نیز مادران باید مدیریت کنند.
 
فرمانده ناحیه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه حمایت تولید داخلی باید از نیروهای انقلابی آغاز شود، عنوان کرد: بسیاری از تولیدات درجه یک داخلی به کشورهای خارجی صادر و بعد از مارک گذاری با برند کشورهای خارجی دوباره وارد و با قیمت های بالایی در بازارهای داخلی به عرضه گذاشته می شود.
 
وی با بیان اینکه تلاش هایی که در ناحیه مقاومت می شود مدیون خانواده بسیجیان و پاسداران هستیم، اظهار کرد: در بسیاری از رخ دادهایی که در جامعه کنونی  اتفاق می افتد اگر دلسوزی بسیجیان و مقاومت های پاسداران نباشد قطعا جامعه با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد.
 
 
 
 
خبرنگار افتخاری : سید آبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها