خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت: نامزدهاي انتخابات با دوری از وعده‌های بی اساس و ایجاد اعتماد در بین مردم، زمینه حضور حداکثری که اولویت نخست رهبر معظم انقلاب است را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۹۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي اولويت نخست انتخابات است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نخستین جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی استان در سال 96 که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح، در سه مرحله تبلیغات ، ارائه طرح و اجرای برنامه‌ها اظهار کرد: ایده ال این است که نامزد منتخب در هر سه مرحله اصلح باشد.

وی با آرزوی مدد خداوند در مسیر عمل به وظایف در سال جاری و تبریک ایام میلاد ماه شریف شعبان به ویژه میلاد امام مهدی (عج) که سبب مضاعف شدن شادی و سرور مردم است، اضافه کرد: در این ماه شریف و در آستانه ماه مبارک رمضان باید نسبت به وظایف خود نسبت به امام زمان خویش توجه کنیم و با شناخت کامل آسیب‌های غیبت امام عصر(عج)، در حد توان این آسیب‌ها را از بین برده و با آنها مقابله کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، اعتقاد به ولایت فقیه را که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند و این باور را در میان مردم ایجاد کردند، از ویژگی‌های منحصربفرد نظام جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: امیدواریم نامزدهای ریاست جمهوری، ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنها بر مساله ولایت فقیه دقت کامل داشته باشند و در همه حال تابع این مسأله مهم باشند.

آیت الله سعیدی با بیان ضرورت پایبندی نامزدهای ریاست جمهوری بر اخلاق در برنامه‌های انتخاباتی اضافه کرد: با دوری از وعده‌های بی اساس و ایجاد اعتماد در بین مردم، زمینه حضور حداکثری که اولویت اول مدنظر رهبر معظم انقلاب است، را فراهم کنند تا دشمنان از ناحیه حضور پر شکوه مردم در صحنه مهم انتخابات دچار شکست شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح، در سه مرحله تلبلیغات، ارائه طرح و اجرای برنامه‌ها تصریح کرد: ایده آل اینست که نامزد منتخب در هر سه مرحله اصلح باشد و مهمترین مرحله نیز مرحله اجراست که نخبگان جامعه می‌توانند در معرفی فرد اصلح برای مردم راهگشا باشند و امور کشور به افراد خبیر و با تقوا سپرده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها