خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: اگر كارها براي رضاي خدا و امام زمان(عج) باشد موفقيت به همراه دارد بنابراين لازم است در مسير اهل بيت(ع) گام برداريم تا به موفقيت برسيم.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
برای دستیابی به موفقیت باید در مسیر اهل بیت(ع) حرکت کنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسؤول حوزه علمیه آیت‌الله صالحی مازندرانی اظهار کرد: پس از رحلت والد بزرگوار، وجود شما برای آن منطقه اثرگذار است و به این وسیله راه پدر را ادامه می دهید.

وی خاطرنشان کرد:‌ فعالیت شما مانند مشعل فروزانی است که مردم از آن بهره‌مند می‌شوند و پدر شما محبوبیت خوبی در بین مردم داشت و مردم به وی علاقه‌مند بودند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مشیت الهی به گونه‌ای بود که این نعمت بزرگ از جمع ما خارج شود گفت: شما چراغ راه پدر را روشن نگاه داشتید و اجازه ندادید این چراغ خاموش شود و به این وسیله همگان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد:‌ اکنون مورد توجه مردم هستید مردم به شما عنایت خاصی دارند چرا که خانواده شما اهل علم، کمال و فقاهت است.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: اگر کارها برای رضای خدا و امام زمان(عج) باشد نتیجه و موفقیت به همراه دارد بنابراین لازم است در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم تا به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر اهل بیت(ع) سعادت شما را به همراه دارد گفت:‌ امیدوارم روز به روز به رشد علم و کمال برسید و خداوند به شما توفیق دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها