مسئول دفتر نمایندگی ناحیه جواد الائمه (ع) ؛

دشمن به دنبال ترساندن مردم و مسوولان است

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی گفت:حضور مردم پیام استقامت به دشمن می دهد؛ چراکه هر کجا دشمن حضور مردم را پرشور دیده است عقب نشینی کرده است. حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است .
کد خبر: ۸۸۵۵۵۰۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی  مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت: ماه رجب ماه آمادگی برای میهمانی خدا، ماه پاک شدن از گناهان و خودسازی است و به همین دلیل است که در این ماه استغفار زیاد سفارش شده است؛ چراکه اگر در ماه رجب روحمان پاک نشود از ماه رمضان لذت نخواهیم برد.
 
 دشمن به دنبال ترساندن مردم و مسوولان است
رجبی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار کرد: از امام صادق (ع) سوال شد در مورد تاثیر تقوا؛ ایشان پاسخ دادند: یکی از معانی تقوا این است که آنجایی که خدا امر کرده باید حضور داشته و آنجایی که نهی کرده نباید حضور داشته باشید.
 
رجبی یادآور شد: در زمان و عصر خودمان هم اگر مردم در جریان انقلاب اسلامی و نابودی نظام شاهنشاهی در صحنه حضور جدی و همگانی پیدا نمی کردند انقلاب ما پیروز نمی شد و در جنگ تحمیلی هشت ساله و حماسه 9 دی در سال 88 نیز به دلیل حضور مردم بود که اسلام حفظ و سربلند شد.
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تاکید کرد: شرایط امروز به نحوی است که باید با دقت بیشتری مسائل و جزئیات سیاسی را مدنظر قرار دهیم.
 
دشمن به دنبال ترساندن مردم و مسوولان است
 
وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال ترساندن مردم و مسوولان است و قصد دارد مردم را نا امید کند، این تهدیدات و تحریم ها همه به خاطر این است که هر گاه مردم در صحنه حضور داشته حکومت مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده است به گونه ای که آن ها با همه ابرقدرتیشان فوراً عقب نشینی کرده اند.
 
رجبی ضمن اشاره به اخبار اخیر تهدیدات نظامی آمریکا و کره شمالی عنوان کرد: دشمن دنبال این است که یا انتخابات را تعطیل کنند یا کمرنگ برگزار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: حضور مردم پیام استقامت به دشمن می دهد؛ چراکه هر کجا دشمن حضور مردم را پرشور دیده است عقب نشینی کرده است. حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است .
 
وی ضمن بیان اینکه در تکلیف شرعی باید به دنبال انجام وظیفه بود اظهار کرد: در انتخابات شوراها نباید به دنبال آن باشید که فلان نماینده از کدام طایفه و قوم است؛ باید بررسی کنید که آیا شایستگی و  صلاحیت رسیدگی به مشکلات مردم را دارد.
 
محمود رجبی عنوان کرد: رای دادن یک تکلیف شرعی است که فردا به خاطر آن از ما سوال می شود پس باید در انتخاب افراد دقت کنیم، بنابراین مواظب باشید دین و عاقبت خود را با بدگویی و غیبت پشت سر افراد خراب نکنید.
 
رجبی در پایان ضمن اظهار امیدواری از حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: مواظب تبلیغات منفی دشمن که به زبان برخی مردم بیان می شود؛ باشید.



 
خبرنگار افتخاری : سید آبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار