خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع)
نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۱۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی در مسجد فاطمه الزهرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست بصیرتی حجت الاسلام جوشقانیان از هادیان سیاسی، طی سخنانی با تبین فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات، نسبت به روشنگری آحاد مردم جامعه و بصیرت افزایی جوانان تاکید نمود.

وی با بیان آنکه باید به کسانی رای داد که نگاه به درون کشور داشته باشند و اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی را دغدغه اصلی کار خود قرار دهند افزود: داشتن روحیه انقلابی و مدیریت کارآمد انقلابی با توکل برخداوند متعال ویژگی برجسته رئیس جمهور آینده کشور باید باشد و مردم اصلح را نیز باید انتخاب کنند.

وی با تبین شخصیت دینی، اخلاقی، سیاسی امام سجاد(ع) گفت: یکی از کارهای مهم حضرت کادر سازی و انسان سازی بود و در این راستا 1000 غلام را خریداری کرد و آزاد نمود.

جوشقانیان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب در دیدار با کارگران اشاره و ضمن برشمردن اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم، گفت: متاسفانه در چندسال اخیر شاهد رکود و بیکاری بیشتری در سطح جامعه هستیم و حضرت آقا فرمودند(( دولت آینده باید از همان روز اول به مسئله اشتغال بپردازد)) و همگی ما نسبت به این موضوع مسئول هستیم که انشاالله با انتخاب اصلح باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالی که مزین به اشتغال و تولید داخلی است جامه عمل بپوشانیم.

در پایان مراسم با حضورحجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) و اکبری فرمانده حوزه سه شهید عابدی از مربیان نمونه عقیدتی حوزه با تقدیم هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پخش کلیپ و مولودی خوانی نیز از بخش های دیگر این مراسم بود


ارسال نظرات