خبرهای داغ:
لاریجانی در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه روستای انجیله:

حضور مردم در انتخابات خطرات را از کشور دور می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات خطرات پیرامون کشور را دفع می کند.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۳۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
حضور مردم در انتخابات خطرات را از کشور دور می کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی لاریجانی در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه روستای انجیله اظهار کرد: به این منطقه می‌توان به عنوان منطقه‌ای مناسب گردشگری نگاه شود تا سبب ایجاد توسعه و اشتغال برای مردم شود که در این زمینه اگر طرح هایی ارائه شود، منجر به آبادانی منطقه خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آغوش باز برای استقبال از سرمایه گذاران در استان قم وجود دارد، زیرا لازم است از مهاجرت فراوان روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

وی افزود: تمام تلاش کشور بر این است که زمینه کارآفرینی ایجاد شود و مقام معظم رهبری نیز در ایجاد زمینه اشتغال تاکید دارند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان خطاب به مردم گفت: انتخابات را جدی بگیرید و تلاش کنید تا انتخاباتی پرشور برگزار شود، زیرا یک رکن واقعی در جمهوری اسلامی ایران انتخابات است و هر چه حضور مردم پررنگ تر باشد، سرنوشت کشور نیز بهتر رقم می‌خورد.

لاریجانی ادامه داد: انتخابات ایران زیر دوربین‌های فراوانی قرار گرفته، زیرا همگان به دنبال این هستند که نقش مردم ایران در تعیین سرنوشت خود را با توجه به ناآرامی‌های منطقه مشاهده کنند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور لازم است و سبب می شود، پایداری امنیتی کشور ایجاد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطقه کمتر حکومت دموکراتیکی وجود دارد و اغلب سلطنتی هستند، گفت: کشورهای بزرگ با توجه به این شرایط توجه ویژه‌ای به حضور مردم ایران در انتخابات دارند، زیرا حضور گسترده مردم در انتخابات خطرات را از کشور دفع می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار