کارشناس فضای مجازی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مومنی نسب گفت: یکی از پیامدهای فضای مجازی موضوع تردیدی است که مردم نسبت به همه چیز پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۴۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

روح الله مومنی نسب کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به نزدیکی انتخابات در کشور گفت: افراد به شدت سرگرم فضای مجازی هستند که فضای انتخاباتی یکی از همین موارد است.

مومنی نسب با با تقسیم بندی فضای مجازی بر افکار عمومی به بلند مدت و کوتاه مدت، افزود: بر اساس امار وزارت ورزش و جوانان، جوانان روزانه نزدیک به 9ساعت از وقت خودرا برای شبکه های اجتماعی صرف می‌کنند کهبیش از 90 درصد آنها نامناسب است و در نتیجه این فکر در انتخابات هم تاثیرات خودش را می گذارد.

وی به پیامدهای بلند مدت این شبکه ها اشاره کرد و عنوان کرد: یکی از پیامدهای این موضوع تردیدی است که مردم نسبت به همه چیز پیدا می کنند و همچنین این وضعیت را مسئولین نیز به مردم پیدا می کنند و این باعث می شود که تاثیرات خودش را بر انتخابات خواهد گذاشت.

مومنی نسب در خصوص تاثیرات کوتاه مدت استفاده از شبکه های اجتماعی در انتخابات اظهار داشت: مدیریت بسیاری از این شبکه های اجتماعی در صهیونیسم انجام می شود و به همین دلیل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض می کنند و بسیاری از این قوانین هم قابل پیگیری و پیشگیری نیست، زیرا بستر این فضا در رژیم صهیونیستی است و امکان اعمال قانون در آن نیست.

ارسال نظرات