بخشدار بیرانوند گفت: آموزش اخلاق از وظایفی است که معلمین در دستور کار خود قرار دهند و این امر باعث اندیشیدن سالم در دانش‌آموز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۷۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یاسر حیدری بخشدار بیرانوند در مراسم روز معلم که با حضور فرهنگیان و مسئولین بیرانشهر در نمازخانه دبیرستان امام خمینی این منطقه برگزار شد، با تبریک روز معلم و نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت گفت: باید تغییر در فرهنگ و در مهارت‌ها ایجاد کنیم چون آینده در دست دانش آموزان است.
وی بابیان اینکه هدف انبیا الهی آگاه‌سازی بشر در تمام جنبه‌ها بود که معلمین این نقش را تداوم بخشیدند، افزود: رسالتی که بر عهده معلم وجود دارد خیلی مهم است و آن‌ها با آن منشی که دارند در ذهن دانش آموزان اندیشیدن را ایجاد می‌کند تا فرد خلاق شود.
بخشدار بیرانوند با اشاره به اینکه نه‌تنها آموزش وظیفه معلم است بلکه آموزش اخلاق از وظایفی است که معلمین در دستور کار خود قرار دهند، گفت: این امر باعث اندیشیدن سالم در دانش‌آموز می‌شود.
وی با اشاره به شخصیت دینی و فرهنگی مطهری وی را یکی از روحانیون مبارز و باسواد دانست و تصریح کرد: مطهری با توجه به درایت و علمی که داشتند می‌توانست در حوزه بماند اما شغل معلمی را انتخاب کرد و این نشان‌دهنده جایگاه والای یک معلم است.

در پایان از معلمان نمونه بخش بیرانوند تجلیل شد

 

انتهای پیام/ ش.

ارسال نظرات