امام‌جمعه شهرستان فردیس با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم در انتخاب افراد انقلابی و دین‌دار مسئول هستند.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۹۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی شامگاه پنج‌شنبه در همایش مدافعان حریم ولایت که در مصلا امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت انتخابات پیشرو، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم در جامعه از مردم می‌خواهیم تا در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

مردم در انتخاب افراد انقلابی و دین‌دار مسئول هستند

امام‌جمعه شهرستان فردیس در ادامه بابیان اینکه مسیر و برنامه کاندیداها باید همسو با مسیر ائمه اطهار و امام عصر (عج) باشد، عنوان کرد: مردم در انتخاب افراد انقلابی و دین‌دار شرعاً و عرفا مسئول هستند.

وی ادامه داد: انتخاب رهبر و مدیریت کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انجام می‌شود و درصورتی‌که رهبر و مدیر کشور افرادی اصلح و همراه در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب باشند، کشور پیشرفت می‌کند.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به تحریم‌های علیه کشور جمهوری اسلامی و راهکار دولتمردان، بیان کرد: تفکر دولتمردان این بود که با انجام مذاکره تحریم‌ها برطرف می‌شود و این تفکری اشتباه بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به دلیل فقدان توانایی کافی برای حمله نظامی به ایران، راهکار تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را برای شکست جمهوری اسلامی برگزیده‌اند، تصریح کرد: راهکارهای مقام معظم رهبری برای مقابله با دشمنان، یکی مجوز آزمون‌وخطا به دولت و دیگری مقاومت در برابر این تفکر بود.

امام‌جمعه شهرستان فردیس در ادامه افزود: دولت راه نخست یعنی راهکار مذاکرات را برگزید که گره‌ای از مشکلات کشور باز نشد.

حجت‌الاسلام ایمانی بابیان اینکه اگر انتخابمان این دولت باشد، باید بدانیم که با گذراندن مسیر مذاکرات به پیشرفت نخواهیم رسید، گفت: برجام کلید حل مشکلات اقتصادی کشور نبود.

وی تنها راه پیشرفت کشور را تقویت روحیه انقلابی و طی کردن مسیر اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: با قدم گذاشتن درراه تحقق آرمان‌های انقلاب و نزدیک شدت به دیدگاه مقام معظم رهبری، می‌توان در قدرتمند شدن کشور تأثیرگذار بود.

امام‌جمعه شهرستان فردیس با تأکید اینکه تنها دلیل امنیت کشور تقویت روحیه انقلابی است، گفت: پیشرفت کشور درگرو کارهای بزرگ است و آن‌ها که فکر می‌کنند مذاکرات سایه جنگ را از کشور دور کرده است، سخت در اشتباه‌اند.

حجت‌الاسلام ایمانی کارهای بزرگ را قدرت موشکی، خون شهیدان و مقاومت دانست و عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم تا در راستای پیشرفت کشور انتخابی صحیح و انتخاباتی پرشور را رغم بزنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها