خبرهای داغ:
فرماندار اردستان

معلمان مشعل فروزان علم و معرفت در جامعه هستند

فرماندار اردستان گفت: معلمان همچون مشعل فروزانی هستند که نورعلم و معرفت را در جامعه منتشر می کند
کد خبر: ۸۸۵۵۶۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان علیرضا  غیور در مراسم دیدار مدیریت و کادر اداری آموزش وپرورش ،مدیر و شورای دانش آموزیمدرسه میرمحمد طاهر اردستان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در فرمانداری افزود: تجربیات و مقام منزلت معلمان غیرقابل فراموش شدن است.

وی با بیان این که همه افراد آموخته های علمی خود را مرهون فداکاری و تلاش معلمان هستند تصریح کرد: باید قدردان زحمات بی دریغ این قشرزحمتکش و ارزشمند باشیم.

فرماندار اردستان گفت: فرهنگ ملی و اسلامی ما علم آموزی و فراگیری را بسیار با ارزش و مهم دانسته بکارگیری این آموخته ها را موجب ارتقاء سطح علمی و توسعه همه جانبه جامعه می داند.

همچنین کادر اداری آموزش و پرورش ، مدیر ونماینده دانش آموزان مدرسه ابوریحان نیز با حضور در دفتر امام جمعه اردستان با ایشان ملاقات کردند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش فرهنگیان در جهت گسترش علم و دانش در سطح جامعه افزود: افتخار معلمان این است که ادامه دهنده راه خدا و پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) و پیام رسان دانائی و دوری از جهل هستند.

امام جمعه اردستان گفت: همه موجودات عالم برای معلمان استغفار و تسبیح می کنند که نشان از مقام بالای معلم دارد.

وی خاطر نشان کرد: کار معلمی بسیار با ارزش و والاست و باید این ارزش را پاس داشت همچنیناحترام به معلم احترام به علم و دانش و دانائی است.

ارسال نظرات