خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

شرکت مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه شهرضا گفت: شرکت مردم در انتخابات توطئه ضد انقلابی و ضد مردمی دشمنان را خنثی کرده و مانع تحقق اهداف آنها در برنامه‌های آینده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا که در مسجد صدیقه طاهره(س) برگزار شد، اظهارداشت: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم حساسیت‌ها نسبت به این رویداد مهم سیاسی بیشتر می‌شود به طوری که دشمنان به دنبال ایجاد تحرکاتی برای ضربه زدن به سلامت انتخابات هستند.

وی با تأکید بر این که هوشیاری و حضور حداکثری در عرصه تبلیغات و انتخابات، چشم طمع دشمنان را کور می‌کند، افزود: باید خودمان را برای یک حضور دشمن‌شکن در پای صندوق‌های اخذ رأی آماده کنیم، حضور باشکوه و حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف همواره مأیوس کننده تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بوده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز هر کس خواهان امنیت، شکوه و اقتدار کشور است، باید پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شود، گفت: هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم و تأثیر مستقیمی در زندگی افراد جامعه دارد.

وی بیان کرد: همه دنیا منتظر است تا میزان مشارکت مردم ایران را درانتخابات بررسی کند، بنایران همه ما باید همچون گذشته در این صحنه بسیار مهم انقلاب حاضر شویم و رسالت خود را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند همه ملت ایران باید رأی دهند و در انتخابات شرکت کنند و این امر باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: امروز هر فردی که اقتدار نظام اسلامی را می‌خواهد، باید در انتخابات آینده شرکت کند و هر چه حضور ما در انتخابات حماسه‌سازتر و قوی‌تر باشد، دشمنانی که مترصد پیدا کردن فرصتی برای ضربه زدن به ایران و اسلام هستند، بیشتر منزوی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم هم وظیفه دارند که برای حفظ دستاوردهای نظام در انتخابات شرکت کنند و هم این مسئله حق طبیعی آنها در تعیین سرنوشت است، گفت: شرکت مردم در انتخابات توطئه ضد انقلابی و ضد مردمی دشمنان را خنثی کرده و مانع تحقق اهداف آنها در برنامه‌های آینده می‌شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه تأخیر در ایجاد اشتغال از سوی دولت آینده پذیرفته نیست و آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از مشکلات با ایجاد اشتغال برطرف می‌شود، اظهارداشت: مشکلات اقتصادی و در رأس همه آنها اشتغال مهمترین دغدغه مردم کشور است و براساس فرموده رهبری انقلاب همه نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌های آینده خود را برای حل این معضل ارائه دهند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات کشور و معضلات اقتصادی نیازمند روحیه انقلابی و کار جهادی در همه عرصه‌ها است، گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت و توانی که در کشور وجود دارد برای این منظور اقدام شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با دعوت از همه نامزدهای انتخاباتی به رعایت قانون و پرهیز از تخریب رقیبان، افزود: کسب پست و مقام‌های مادی و دنیوی آنقدر ارزش ندارد که فردی بخواهد برای به دست آوردن آن نامه اعمال خود را به دروغ و تهمت و غیبت آلوده کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار