خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کاندیداها، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری قشر ضعیف را مدنظر داشته و هدف آن ها نجات اقتصاد و معیشت مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۱۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بودند، افزود: در همه این سال ها حضور مردم در صحنه، موجب رفع سایه‌ جنگ از کشورمان و اقتدار آن شده است که امروز عده ای آن را به برجام گره می زنند.

وی با اشاره به ادعای برخی در خصوص مدافعان حرم، اظهار داشت: اگر مدافعان نبودند داعش به اعتراف همگان به کشورمان هجوم آورده بود و امنیت امروز کشور مدیون این رزمندگان جبهه مقاومت و تلاشگران امنیتی است.

آیت الله شبستری با تاکید به اینکه این اظهار نظرها را محکوم می کنیم، تصریح کرد: ما از رهبری و سیاست‌های ایشان پشتیبانی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه برخی با گفته‌های دشمنان را امیدوار می‌کنند، یادآور شد: باید بدانیم با داشتن رهبری مدبر و دلاورمردان کشورمان و تجهیزات نظامی احدی نمی‌تواند به این کشور چپ نگاه کند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)و تبریک این روز به جوانان، به تاکیدات رهبر فزانه انقلاب برای استفاده از ظرفیت جوانان در همه برهه‌ها، گفت: باید از ظرفیت ۲۴ میلیون جوان کشورمان برای پایداری و زنده نگه داشتن روحیه خودباوری استفاده کنیم.

ارسال نظرات