امام جمعه شهرکیان حضور در انتخابات را وظیفه الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۳۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی خدابنده  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه مخالفت با دشمنان اسلام، و انتخاب اصلح وظیفه دینی است، اظهار کرد: برای پیشبرد اسلام و خدمت به مردم و خروج از مشکلات، باید دقت کنیم نامزدى که حریم اسلام و قانون را در تبلیغات رعایت نکند، چطور مى‏‌تواند حافظ اسلام و قانون و حقوق مردم باشد؟‏

امام جمعه شهرکیان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نامزدها حرکت و همت براى بازکردن گره‏‌های جامعه است، تصریح کرد: کاندیداها برای حل مشکلات نگاهشان به ملت باشد، نه بیرون مرزها، امروز هیچ کشوری در دنیا با نگاه به دست مستکبران، به جایگاهی نرسیده است.

وی ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت على اکبر(علیه السلام) و روز جوان‏، بیان کرد: براى تحقق تمدن نوین اسلامى باید جوانان انقلابى تربیت کرد که با کار و تلاش، تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و منتظر برداشته شدن تحریم‌ها نباشند.

مدیر حوزه علمیه ثقلین با تسلیت به دلیل جان باختن کارگران آزادشهر تصریح کرد: مدیریت صحیح را ضامن سلامت جان و مال مردم و موثر در کم کردن حوادث است که به صورت عامل پیش‌گیرنده نقش آفرینی می‌کند.

خطیب جمعه شهرکیان ادامه داد: ۱۸ اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه از اشغال متجاوزان بعثی یادآور ظلم بزرگی است که در هویزه نیروهای دشمن خانه‌های مسکونی مردم را با خاک یکسان کردند به طوری که شهر به تلی از خاک تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه حادثه هویزه نقطه عطفی در تغییر مسیر جنگ بود یادآور شد: جوانان سلحشور ایران اسلامی از نقاط مختلف کشور، با ایثار و فداکاری و اطاعت از رهبری حماسه‌سازان این افتخارات شدند.

خدابنده در پایان گفت: تشکیل بسیج سازندگى، مسابقه در خدمت‌رسانی به محرومان است که هیچگاه متوقف نشده و آثار و برکات آن پیشبرد انقلاب را تضمین می‌کند.

ارسال نظرات