نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

عملکرد بسیج سازندگی در فقر زدایی الگو است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت : بسیج سازندگی در توسعه کشور، در پیشرفت کشور و در رفع فقر و محرومیت زدایی تلاش بسیار فروانی انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۳۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ یت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد برگزارشد اظهار داشت : نیمه ماه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است؛ یکی از نعمت های بزرگ نعمت امنیت است و این امنیت امروز ما محصول تلاش و مجاهدت های عده ای از جوانان مومن، انقلابی، متدین و ولایتمدار با عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه این عزیزان با تلاش و کوشش خود امنیت را برای ما به ارمغان می آورند و شیطنت ها را کشف و توطئه ها را خنثی می کنند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب یکی از برنامه های اصلی دشمنان ایجاد ناامنی و آشوب در داخل کشور بوده است؛ حتی جنگ تحمیلی هم با این هدف بر ملت ایران تحمیل شده است و کسانیکه با مجاهدت های خاموش خود امنیت را به ارمغان آوردند و توطئه دشمنان را خنثی کردند سربازان گمنان امام زمان(عج) بودند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: وزارت اطلاعات امروز مقتدرترین دستگاه امنیتی در دنیا است؛ چون عملکردی از خود ارائه داده که هیچ دستگاه امنیتی نتواسنته چنین عملکردی داشته باشد، سربازارن گمنام امام زمان از اقدامات تروریستی که در نقاط مختلف کشور می خواست صورت می گیرد جلوگیری کردند و صدها اقدام تروریستی را از بین بردند.

وی گفت : انواع سلاح و بمب ها و کمربندهای انفجاری که با حیله های گوناگون در کشور می خواست وارد شود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شد، ویکی از کارهای دشمن مسئله ترویج مواد مخدر و ترویج فساد در داخل است؛ وزارت اطلاعات در مبارزه با فساد و مقابله با پدیده قاچاق و مقابله با اعتیاد و مواد مخدر فعالیت بسیار چشمگیری داشته است.

میرعمادی تصریح کرد: فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با جریان ضد انقلاب را دیده ایم و ماجرای دستگیری ریگی را دیدید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سربازان گمنام با برخورداری از ایمان و توکل بر خدا و هوشمندی و تسلط کامل اطلاعاتی، امنیت را برای جامعه ما به ارمغان می آورند،خاطر نشان کرد: از همه تلاش ها و کوشش های این عزیزان تقدیر می کنیم؛ نیروهای وزارت اطلاعات از پشتوانه مردمی برخوردار هستند، فرزندان این ملت هستند و همیشه حافظ نظام و کشور بوده اند.

وی بیان کرد: وزارت اطلاعات وابسته به هیچ حزب و جریان سیاسی نبوده و متعلق به نظام بوده است و بر محور ولایت و نظام حرکت کرده است؛ به همین دلیل مورد اطمینان و اعتماد مردم هستند.

وی به ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد وافزود: همه آحاد مردم امروز خدمات بسیج سازندگی را لمس کرده اند، این نهاد در دورترین نقاط ایران فعالیت داشته، بسیج سازندگی در توسعه کشور، در پیشرفت کشور و در رفع فقر و محرومیت زدایی تلاش بسیار فروانی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه پروژه های بزرگ و کوچک فراوانی توسط بسیج سازندگی انجام گرفته و می گیرد؛ بسیج توانسته با جذب جوانان و کشاندن این جوانان در امر سازندگی کشور هم اشتغال ایجاد کند و هم آینده سرشار از امید را برای جوانان رقم بزند، تصریح کرد: این امر مایه مباهات است، عملکرد بسیج سازندگی برای فقر زدایی، برای محرومیت زدایی و فعال کردن نسل جوان برای خدمت به مردم الگو است.

آیت الله میرعمادی به دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوان سرمایه کشور است؛ وجود جوان در هر کشوری موجب امنیت و اقتدار آن کشور می شود.

وی با تاکید بر اینکه جوان همیشه پیش رو است و برای پیشرفت و تعالی زحمت می کشد و هرکاری به جوان سپرده شد با موفقیت بیرون آمد، افزود: امور باید به جوانان سپرده شود؛ مسئولان باید نگاه واقع گرایانه به جوانان داشته باشند نه نگاه فردی و سلیقه ای.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: جوان قدرت دارد، چرا به او مسئولیت نمی دهیم؟ جوان تحصیلات عالیه را انجام داده و دکتر است اما باید بیکار باشد، در عوض به عده ای که ۳۰ سال خدمت کرده اند و ۲۰ سال دیگر نیز خدمت می کنند مسئولیت می دهند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه چنین فردی حال ندارد کار کند و وقتی حال ندارد به او مسئولیت می دهند و آن وقت می خواهیم گره از مشکلات مردم باز شود، افزود: تشکیلاتی تحت عنوان مجمع مشورتی جوانان را در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل داده ایم و همین جوانان کار فرهنگی را به بهترین وجه انجام دادند، کار اقتصادی را به بهترین وجه انجام دادند و امروز کار تولیدی می کنند.

وی یادآور شد: به جوانان میدان بدهید، چرا بعضی ها دنبال این هستید کسانیکه که بازنشسته شده اند و وکیل بوده اند و نماینده بوده اند را سرکار بیاورید، چه اشکالی دارد جوانان به میدان بیایند، یقینا با حضور جوانان موفق می شویم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: فضای تبلیغات انتخاباتی تنور انتخابات را داغ می کند و انتظار این است مردم مشارکت فعالانه داشته باشند، حضور حماسی داشته باشند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در این تبلیغات انتخاباتی یک نکته را به تمام کاندیداها چه ریاست جمهوری چه شوراهای اسلامی تاکید می کنیم که در تبلیغات خود حریم اسلامی را رعایت کنید وحرمت شکنی نکنید، تصریح کرد: شکستن حریم اسلامی حرام است و عقوبت الهی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: نمی خواهم موردها را ذکر کنم که حرمت شکنی کردند و امیدواریم در این ایام این نکته را مدنظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد عینی جمهوریت نظام هستند، افزود: باید مواظبت کرد افراد متعهد، دیدن دار و خدمت گذار وارد صحنه شوند؛ باید از ورود کسانیکه متجاهر به فسق هستند جلوگیری شود.

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات