خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم:

مردم به کاندیدای مورد طمع استکبار رای نمی‌دهند/کسی که ریاست جمهوری را لقمه چرب می‌داند اصلح نیست

امام جمعه قم گفت: در روز 29 اردیبهشت مردم با حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح، پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد و مردم با بصیرت بالا به کسی که دنیای استکبار به او طمع کرده است رای نخواهند داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۷۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
مردم به کاندیدای مورد طمع استکبار رای نمی‌دهند/کسی که ریاست جمهوری را لقمه چرب می‌داند اصلح نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان(عج) بیان کرد: 250 آیه از قرآن کریم درباره ایشان بوده و در 500 روایت از پیامبر(ص) خصوصیات آن حضرت ذکر شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به امام زمان(عج) فراتر از مذهب و دین است و همه ادیان به منجی موعود اعتقاد دارند، بیان کرد: در گذشته شاهد بودیم جشن‌های مردمی در ایام در هر کوی و برزن برپا می‌شد ولی اکنون این جشن‌های مردمی کمرنگ شده است. پدران و مادران نگذارند این جشن‌های باشکوه مردمی کمرنگ شده و مثل گذشته جوانان و نوجوانان خود را به برپایی این جشن‌ها که در گسترش فرهنگ مهدویت تاثیرگذار است تشویق کنید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به حادثه معدن و درگذشت تعدادی از کارکنان آن گفت: امیدواریم مسوولان نسبت به این حادثه رسیدگی لازم را داشته باشند و نسبت به ایمن سازی معادن و تسهیل در امدادرسانی اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مراقب باشیم انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را تحت الشعاع قرار ندهد و کسانی که به شوراها با کسب اکثریت آرا راه پیدا می‌کنند نسبت به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در قرآن کریم سفارش شده که مومنان امانت را به دست صاحبان آنها برساند، گفت: نگاه ما به جایگاه ریاست جمهوری باید نگاه امانت باشد.

وی برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم، مقابله با کفار و ولایتمداری را سه ویژگی رئیس جمهور دانست و تاکید کرد: مردم از دل مناظرات و نطق‌هایی که کاندیداها داشته و طی روزهای آینده خواهند داشت به خوبی خواهند دید که چه کسی مسؤولیت را امانت می‌داند. مقاصد پنهانی هر کس در لابلای گفتارش مشخص می‌شود. کاندیدایی که تلاش می‌کند به هر قیمتی خود را بالا بکشد و جاه طلبی در رفتارش موج بزند مشخص است که ریاست جمهوری را لقمه چربی می‌داند. کسی که از باندش سخن بگوید ریاست جمهوری را طعمه می‌داند و وقتی رئیس جمهور شود هم حزبی‌های خود را سر کار می‌آورد.

سعیدی گفت: ریاست جمهوری احتیاج به تیم و گروه دارد و اداره قوه مجریه یک فرد نیست و مردم باید ببینند که کاندیدا چه تیمی را می‌خواهد سر کار بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در آستانه جشن بزرگ سیاسی انتخابات، با چشم باز اطرافیان کاندیداها و هم‌ حزبی‌ها را ملاحظه کرده و ببینند که به شعارهایی که می‌دهند عمل کردند یا خیر. مردم ما به کاندیدای ریاست جمهوری که افراد ضعیف الایمان و بی دینان را سر کار بیاورد قطعا رای نخواهند داد.

امام جمعه قم نگاه به اردوگاه کاندیدا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: ببینید برای ریاست جمهوری استکبار چه کسی را می‌خواهد؛ اگر دنیای استکبار با تاکید بر کاندیدای خاص به مردم القاء می‌کند که به چه کسی رای دهید خطرناک است و این کاندیدا باید از دشمنان برائت بجوید. دشمنان انقلاب اسلامی از چند ماه پیش مشغول مهندسی انتخابات بوده و به مردم می‌گویند به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

وی تاکید کرد: در روز 29 اردیبهشت مردم با حضور گسترده و انتخاب فرد اصلح، پاسخ دخالت‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد و مردم با بصیرت بالا به کسی که دنیای استکبار به او طمع کرده است رای نخواهند داد.

سعیدی خاطرنشان کرد: همه بدانند که این مواضع مختص به امروز نبوده و در هر 11 دوره این مواضع را داشته و بر آن تاکید کرده‌ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار