خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیا کسانی که در خانه‌های میلیاردی زندگی می‌کنند و سوار ماشین‌های چند صد میلیونی می‌شوند، صلاحیت اداره امور در کشور را دارند؟
کد خبر: ۸۸۵۵۶۷۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
ساکنان خانه‌های میلیاردی صلاحیت اداره امور کشور را ندارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قدرت اختیار انسان اظهار کرد: خداوند عزت مسلمانان را می‌خواهد، اما این مساله به اراده ما مسلمانان محقق می‌شود، نقشه سعادت مسلمانان در قرآن ترسیم شده است.

وی ادامه داد: براساس آیات قرآن کریم مجاهدان مسلمانی داریم که آبرو و جان خود را فدای اسلام می‌کنند، حضرت محمد(ص) در صدر اسلام پرچمدار راه جهاد، مبارزه و تلاش برای تحقق احکام اسلام بودند و امام علی(ع) پس از ایشان در این عرصه تلاش کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: گروهی از مسلمان اهل تلاش و جهاد هستند، این افراد به فکر خودشان نیستند و فقط به دنبال کسب رضایت خداوند هستند، اما گروهی دیگر از مسلمانان کسانی هستند که اسلام را برای فداکاری انتخاب نکردند، آن‌ها تنها به دنبال زندگی کردن هستند.

تویسرکانی با اشاره به خصوصیات این افراد اظهار کرد: آن‌ها هر کجا اسلام به منافع شان ضربه بزند، از اسلام فاصله می‌گیرند، گروهی دیگر از مسلمانان منافقین هستند که با ترفند مکر و حیله اختیار مسلمان‌ها را به دست می‌گیرند.

وی ادامه داد: اگر قدرت اجرایی کشور به دست منافقین و قاعدین بیفتد، دین اسلام در جامعه پیاده نمی‌شود و فقر و منکر در جامعه گسترش پیدا می‌کند. هر کجا که از دین اسلام فاصله گرفتیم، دچار مشکل شدیم و هر موفقیتی هم که کسب کردیم به دلیل عمل به دستورات اسلام بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کنیم که زمام اداره امور کشور را به دست افراد مجاهد انقلابی بدهد، اگر نیروهای انقلابی واقعی به قدرت و ثروت در جامعه دست پیدا کنند، به اشراف زدگی، رانت و اسراف دچار نمی‌شوند.

تویسرکانی با اشاره به ضرورت ساده زیستی مدیران کشور اظهار کرد: مگر می‌شود کسی دم از اسلام بزند و ثروت هزار میلیاردی داشته باشد؟ آیا کسانی که در خانه‌های میلیاردی زندگی می‌کنند و سوار ماشین‌های چند صد میلیونی می‌شوند، صلاحیت اداره امور در کشور را دارند؟

وی ادامه داد: کسانی باید در کشور به قدرت برسند که به دنبال رفع فقر باشند، باید برای شرکت در انتخابات احساس وظیفه کنیم و نباید تماشاچی باشیم و باید در عرصه انتخابات نگاه قرآنی داشته باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: در قرآن آمده است کسانی که اهل جهاد و عمل کردن به احکام خدا نیستند، فاسق هستند. مسلمانان با وجود داشتن قرآن و ولایت دچار مشکلات زیادی در جهان اسلام هستند، علت این امر این است که قدرت اجرایی در کشورهای اسلامی به دست نیروهای انقلابی نبوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که قدرت در جهان اسلام به دست نیروهای انقلابی واقعی نیفتد، وضعیت اسفناک مسلمانان در کشورهای اسلامی ادامه پیدا می‌کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها