امام جمعه بهاباد:

اتخابات، وظیفه ملی، مذهبی، فردی و اجتماعی است/ بسیج سازندگی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت نقاط محروم دارد

امام جمعه بهاباد بااشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت گفت : اتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی و فردی و اجتماعی است
کد خبر: ۸۸۵۵۷۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود از وسایل مشروع و شرعی استفاده کنند و از وسایل اداری و دولتی پرهیز کنند گفت : نامزدها در نبلیغات خود باید از وسایلی درست استفاده کنند که مورد رضایت الهی باشد و از وسایل دولتی در کار تبلیغاتی استفاده نکنند.

حجت الاسلام دهقانی به نامزدها سفارش کرد و گفت : نامزدهای انتخاباتی چه ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر ور وستا باید از تعصب های قومی گری و محله ای و فامیلی که رنگ و بویی ندارد استفاده نکنند و فردی را انتخاب کنند که بیشتر بتواند از حقوق یک ملت و یک شهر ومردم دفاع کند.

امام جمعه بهاباد به 18 اردیبهشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان اشاره کرد و با تبریک این روز به جوانان گفت : حضرت علی اکبرعلیه السلام شخصیتی که کمتر از دو دهه در این دنیا وجود داشت و توانست با عمر کوتاهش رضایت الهی و امام عصر خود را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پدران و مادران وم سئولان باید به فرزندان بیشتر توجه کنند و بهادهند گفت : پدر و مادران بیشتر شرائط جوانی فرزندانشان را درک کنند و به آنها بها دهند.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه جوانان سرمایه های این انقلاب و کشور هستند گفت : امروز وظیفه مسئولان برنامه ریزی برای اشتغال و اعتلای زندگی جوانان است.

خطیب جمعه بهاباد به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در روز 17 اردیبهشت به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : بسیج سازندگی یعنی مقطعی که انسان بتواند با روحیه جهادی و بسیجی وارد میدان شود و نقایص را از بین ببرد.

وی به خدمات بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی در دورترین نقاط روستایی محروم کشور اشاره کرد و افزود : بسیج سازندگی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت نقاط محروم دارد.

امام جمعه بهاباد به 18 اردیبهشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان اشاره کرد و با تبریک این روز به جوانان گفت : حضرت علی اکبرعلیه السلام شخصیتی که کمتر از دو دهه در این دنیا وجود داشت و توانست با عمر کوتاهش رضایت الهی و امام عصر خود را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پدران و مادران ومسئولان باید به فرزندان بیشتر توجه کنند و بهادهند گفت : پدر و مادران بیشتر شرائط جوانی فرزندانشان را درک کنند و به آنها بها دهند.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه جوانان سرمایه های این انقلاب و کشور هستند گفت : امروز وظیفه مسئولان برنامه ریزی برای اشتغال و اعتلای زندگی جوانان است.

امام جمعه بهاباد به این جمله از رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود معظم له در جمع کارگران فرمودند حضور مردم در انتخابات باعث امنیت میشود و کشور را بیمه میکند و انتخابات دشمن را مجبور به عقب نشینی میکند و سایه جنگ از ما دور میکند و کسانی که میگویند برجام سایه جنگ را از ما دور میکند بدانند که ملت رشید ایران اسلامی با همان روحیه جهادی و انقلابی که دارند پای صندوقهای رای حاضر میشوند و فرد مورد نظر خود را انتخاب میکنند و با همان روحیه مقابل استکبار می ایستند و گزینه جنگ او را از بین می برند.

حجت الاسلام دهقانی حادثه جان باختن تعدادی از کارگران معدن آزادشهر گلستان را به خانواده های محترم و سایر بازماندگان آنان تسلیت گفت و از خداوند رحمت واسعه الهی برای آنان مسئلت نمود.

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد قرار گرفت.

ارسال نظرات