فرمانده سپاه ریگان :

سپاه،پاسدار و نگهبان انقلاب است/کسی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه را تخریب کند ضد انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:کسی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه را تخریب کند ضد انقلاب است و می خواهند حرمت ها را از بین ببرند، کسی انقلاب زدایی کند از مجلس این ضد انقلاب است، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم یا حق یا باطل یا انقلابی یا غیرانقلابی.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۲۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  گردهمایی امامان جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان ریگان  در ناحیه سپاه شهرستان ریگان برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه امروز دو دشمن داریم،بیان داشت: یک دشمن خارجی که استکبار و یک دشمن داخلی که بسیار خطرناکتر از دشمن خارجی است.
سرهنگ استائی ادامه داد:دشمن خارجی را همه می شناسند آمریکا،اسرائیل و انگلیس است و اینها شناخته شده اند اگر امروز یک آمریکایی بخواهد عرض اندام کند به دهانش می زنند همانطور که یک زمانی از این کشور بیرونشان کردند اما آن جبهه دشمن داخلی دشمن خطرناکی است.
وی افزود:یک جریانی به نام جریان لیبرال سکولار این جریان جریان خطرناک است، جریانی که به دنبال نظام سرمایه داری است جریانی که روز به روز بجایی اینکه دنبال محرومیت زدایی باشد به فکر محرومین باشد بیشتر به فکر فاصله طبقاتی بین سرمایه داران و محرومین است.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان ادامه داد:جریانی که امروز نگاهش به بیرون از این کشور و غرب است. جریانی که اگر بخواهد به آن خواسته های خودش برسد باید انقلاب زدایی کند، انقلاب زدایی از واژه ها، انقلاب زدایی از مجلس، انقلاب زدایی از دولت، انقلاب زدایی از روحانیت، انقلاب زدایی از ولی فقیه، انقلاب زدایی از سپاه، انقلاب زدایی از بسیج، انقلاب زدایی از مردم، اگر بخواهد این جریان پیش برود باید انقلاب زدایی شود.
سرهنگ استائی عنوان کرد:ما انقلابی باشیم و ده ها شرکت داشته باشیم؟ انقلابی باشیم محروم هم در کشور باشد؟ انقلابی باشیم و توجه به محرومان نباشد این نمی شود؟ حضرت امام (ره)فرمودند سپاه و بسیج در سیاست و کار سیاسی نباید وارد شود. این به این معنا نیست که ما نباید از انقلاب دفاع کنیم، به این معنا نیست که ما اصلا دفاع نکنیم از انقلاب. قانون اساسی اصل ۱۵۰ و ۱۵۱ قانون اسلامی گفته است سپاه، پاسدار و نگهبان انقلاب است.
وی خاطر نشان کرد:ما امروز چیزی به نام اصولگرا و اصلاح طلب دیگر نداریم. ما یک حق داریم و یک باطل، یک انقلابی داریم و یک غیرانقلابی. هر کس انقلابی است و در خط ولایت حرکت کرد انقلابی است و کسی که در خط ولایت حرکت نکرد ضد انقلاب است.
استائی ادامه داد:کسی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه را تخریب کند ضد انقلاب است و می خواهند حرمت ها را از بین ببرند. کسی انقلاب زدایی کند از مجلس این ضد انقلاب است، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم یا حق یا باطل یا انقلابی یا غیرانقلابی.
فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: ۲۳۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس برای همین انقلاب به شهادت رسیدند. ۱۷ هزار نفر ترور شدند برای این انقلاب چندین هزار نفر برای امنیت این انقلاب به شهادت رسیدند. تسلیت عرض کنیم به خانواده های شهدای حادثه میرجاوه اینها برای انقلاب شهید شدند امروز ما انقلاب زدایی کنیم؟ امروز اینقدر محروم در کشورمان باشد؟ ۳۸ سال از انقلاب ما می گذرد؟ نمی گویم کار نشده، کار شده آیا باید اینهمه محروم هنوز باشد در این کشور؟
وی عنوان کرد:چرا باید زنگ بزنند به جوان مومن و انقلابی و کسی که آمده برای خدمت به مردم  بگویند از اینکه که شما فلان جا  ثبت نام کردید انصراف دهید وگرنه ما تائیدت نمی کنیم. و بعد فرد را بخواهند و بگویند اگر قول بدهی با بسیج و سپاه نباشی ما تائیدت می کنیم!؟ آیا این انقلاب زدایی نیست، این سپاه هراسی نیست این بسیج هراسی نیست؟ آیا بسیجی نباید دفاع کنند از خودش؟ آقایی که این حرف را می زنی به خودت جسارت می دهی هر غلطی می خواهی بکنی، اگر سپاه و بسیج نبود تو امروز این میز را نداشتی . تو آمدی برای خدمتگزاری به مردم، نه اینکه مردم را بترسانی از سپاه، مگر همین پاسداران نیستند که در سوریه شهید می شوند ،امروز این بسیجیان و پاسداران جنگ را در سوریه ،عراق و یمن نگه داشته اند.
سرهنگ استائی ادامه داد: مگر بین حق و باطل می شود ما بیاییم اعتدال برقرار کنیم. مگر بین حلال و حرام می توانیم اعتدال برقرار کنیم حرام،‌حرام است چه کم باشد چه زیاد، ضد انقلاب ضد انقلاب است . ۳۸ سال از انقلاب دارد می گذرد قرار باشد این محرومیت همچنان ادامه داشته باشد خب چه انقلابی شد،‌ ما آن روز همین وضع را داشتیم امروز هم همین وضع را داریم.
فرمانده سپاه ریگان بیان داشت:وقتی با مردم صحبت می کنیم همه از بدبختی ها و گرفتاری های خود می نالند مقصر چه کی است وقتی ما نماینده ای را انتخاب می کنیم می رود حقوق های نجومی را تصویب می کند.کی انتخاب کرده؟ ما انتخاب کردیم وقتی ما می آییم کسی را انتخاب می کنیم باید بیاید دغدغه انقلاب را داشته باشد دغدغه اسلام را داشته باشد دغدغه محرومین را داشته باشد وقتی ندارد دیگر توقع چی هست؟ خب این روشنگری این بصیرت افزایی وظیفه چه کسی هست ما قبول کردیم به عنوان یک خدمتگزار در پایگاه بسیج در سپاه بعنوان یک عضو شورا به عنوان یک فرمانده پایگاه برویم بصیرت افزایی و آگاهی بدهیم روشنگری کنیم. اگر اینکار را نکنیم در برابر خون شهدا مدیون خواهیم بود.
استائی در پایان خاطر نشان کرد:وقتی می روند رای مردم را با آرد می خرند، وقتی می آیند شوراها و دهیاران را جمع می کنند و بهشان قول های واهی می دهند قول های دروغ می دهند اینها توهین به مردم نیست؟ ما باید بنشینیم دست روی دست بگذاریم که هر کار دلشان می خواهد بکنند، بنابراین ما وظیفه داریم آگاهی بدهیم به مردم ، برای اینکه مدیون خون شهدا نباشیم برای اینکه فردا در محضر شهدا در محضر ائمه معصوم شرمنده و شرمسار نباشیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات