خبرهای داغ:
با «صهبا» در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب

دومین کتاب از مجموعه «مومن انقلابی» به نمایشگاه می‌‌رسد

موسسه جهادی «صهبا» دومین کتاب از مجموعه «مومن انقلابی» روایتی از دوستی رهبر انقلاب با ابوالقاسم صدیقی را به نمایشگاه می‌آورد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۴۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، موسسه جهادی(صهبا) با 17 عنوان کتاب، 10 عنوان گفتار و 1 کتاب صوتی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

کتاب «مومن انقلابی ابوالقاسم صدیقی» از مجموعه مومن انقلابی برش‌هایی از زندگی ابوالقاسم صدیقی و شرح ارتباط و دوستی او با رهبر معظم انقلاب در 120 صفحه از سوی نشر موسسه جهادی(صهبا) در نمایشگاه کتاب توزیع خواهد شد.

فَروَست «مؤمن انقلابی»، عنوان سلسله‌کتاب‌هایی‌ست از انتشارات صهبا که به معرفی برخی از یاران و پیروان صدیق حضرت آقا می‌پردازد، چه مشهور باشند و چه گمنام. که کتاب «مؤمن انقلابی، ابوالقاسم صدیقی» دومین کتاب این مجموعه است.

پیش از این کتاب «مومن انقلابی شیخ عباس پورمحمدی» از این ناشر روانه بازار کتاب شده بود.
 

 

بر اساس این گزارش موسسه صهبا چاپ 64 کتاب «انسان 250 ساله» را با خود به نمایشگاه آورده است. همچنین کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» با چاپ 17 در دسترس علاقه‌مندان به مباحث این کتاب قرار گرفته است.

کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» در چاپ 36 همچنان مورد توجه مخاطبان است و موسسه «صهبا» این کتاب را در نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه می‌کند. همچنین «قرارگاه‌های فرهنگی» به چاپ 12 رسیده و در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب «خانواده» نیز به  چاپ 23 رسیده و کتاب «مسیح در شب قدر» روایتی از بازدید رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای مسیحی نیز به چاپ 5 رسیده است.

موسسه «صهبا» در نمایشگاه کتاب تهران در بخش ناشران عمومی، سالن A4، راهرو3، غرفه 21، قرار دارد. نمایشگاه کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت از ساعت 10 تا 20 در شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها