خبرهای داغ:

کتاب « نگاهی به آموزش پزشکی » رونمایی می‌شود

دبیر انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کتاب نگاهی به آموزش پزشکی در استان فارس در مراسم هفتادمین سال آموزش پزشکی نوین رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۵۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

فضل‌الله هوشداران  با بیان اینکه مراسم هفتادمین سال آموزش پزشکی نوین در شیراز به مدت دو روز  از روز 15 اردیبهشت ماه  برگزار می‌شود اظهار داشت: در این گردهمایی بستری فراهم شده تا تمامی دانش‌آموختگان دوره پزشکی عمومی یا تخصصی حضور بیابند.

وی با اشاره به حضور مسن‌ترین وجوان‌ترین پزشک این مراسم گفت: در این مراسم مسن‌ترین پزشک دانش‌آموخته این دانشگاه که 94 سال سن دارد و جوان‌ترین پزشک که به تازگی فارغ‌التحصیل شده است، در این رویداد مهم حضور دارند. 

رئیس هیئت اجرایی انجمن دانش آموختگان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی با بیان اینکه برای گردهم آوردن این تعداد پزشک بیش از یک سال تلاش شده است افزود:در این مراسم پزشکانی که دانش‌آموخته این دانشگاه و مقیم اروپا هستند و در حرفه پزشکی کاندید جایزه نوبل شدند، حضور دارند. 

هوشداران بیان کرد: از ابتدای انتشار فراخوان تاکنون بیش از یک هزار نفر برای این رویداد  مهم ثبت نام کرده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی از رونمایی کتاب نگاهی به آموزش پزشکی در استان فارس در این مراسم خبر داد و گفت: این کتاب بیشتر به موضوعات مختلف آموزش پزشکی اشاره کرده که در این مراسم رونمایی می‌شود. 

هوشداران بیان کرد:علاقه‌مندان می‌توانند به سایت انجمن دانش‌آموختگان به آدرس: WWW.Shirazalumni.ir مراجعه و اطلاعات لازم برای شرکت و حضور در همایش را به دست آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار