خبرهای داغ:
معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از افتتاح پردیس سینمایی شهر آفتاب در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۹۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

مهدی رنجبر  با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی شهرآفتاب تا پایان اردیبهشت ماه اظهار داشت: این پردیس سینمایی با 6 سالن سینما، یک سالن آمفی تئاتر، یک نگارخانه به ظرفیت سخت‌افزاری هنر استان فارس می‌افزاید. 

وی با بیان اینکه این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ساختمان پردیس تکمیل و تمامی مجوزهای لازم نیز گرفته شده است اما مقداری از فضاهای اطراف و جزئیات آن باقی مانده که تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل می‌شود. 

معاون سینمایی و هنری ارشاد فارس با بیان اینکه سالن‌های سینمای این پردیس با کیفیت استاندارد ساخته و تجهیز شده است،  افزود: هر یک از سالن‌های سینمای این پردیس 250 صندلی دارد که با افتتاح آن 1500 صندلی به ظرفیت سینمایی استان اضافه می‌شود. 

رنجبر با تاکید بر حضور بخش خصوصی در پروژه‌های فرهنگی و هنری بیان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سبب رونق در فضاهای هنری استان فارس می‌شود و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود. 

وی با بیان اینکه به روز شدن سالن‌های سینمایی سبب ارتقای رتبه استان در این زمینه می‌شود، عنوان کرد: به روز شدن و استفاده از تجهیزات باکیفیت سینماها علاوه بر ترغیب مردم به این هنر سبب توسعه حوزه سینمایی استان فارس نیز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها