فرماندار نیر گفت: راه 6 روستای بخش کورائیم نیر زیرسازی و آسفالت می شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۹۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر با اشاره به تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش شهرستان نیر اظهلر داشت: اقدام هوشمندانه و وقت شناسی خوب مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تغییر مدیریت آموزش و پرورش نیر در روز معلم و در آستانه امتحانات دانش آموزان جای بسی تقدیر دارد.

وی افزود: این اقدام اورژانسی در آستانه برنامه ریزی برای امتحانات دانش آموزان، هدیه مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل برای معلمان و دانش آموزان منطقه بود که جای سپاس گذاری دارد.

امام جمعه نیر در ادامه اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از رویدادهای مهمی است که در آستانه آن قرار داریم و انتظار می رود با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری در این عرصه ثبت شود.

وی افزود: در این انتخابات افرادی که نامزد می شوند باید ضمن حفظ جایگاه و حرمت یکدیگر از تخریب افراد جدا خوداری کنند و پایبند قانون و اخلاق اسلامی باشند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: متاسفانه اکنون در میان برخی از داوطلبان بازار تخریب، دروغ، تهمت، توهین و اسراف داغ شده و اینگونه موارد به منفعت مردم و جامعه نیست و داوطلبان باید مواظب سخنان و رفتارهای خود باشند و به یکدیگر توهین و افترا روا ندارند.

حطیب جمعه نیر گفت: اولویت کاندیداها باید حمایت از قشر ضعیف جامعه باید باشد و برنامه ریزی آنها حمایت از محرومین جامعه باید باشد.

وی گفت: درحالی که جوانان برای دریافت وام ازدواج آنقدر دوندگی می کنند که از خیر ازدواج هم می گذرند شاهد پرداخت بی حساب و کتاب وام های کلان و میلیاردی به افراد خاص جامعه هستیم.

حجت الاسلام مقدسی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در مورد اظهارت یکی از کاندیداها در خصوص امنیت کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "گاهی شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم. نه! این حرف‌ها، درست نیست آنچه که سایه جنگ را، سایه دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده، حضور مردم بوده است."

امام جمعه نیر در ادامه نماز با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: امام راحل در اول انقلاب شیخ فضل اله محلاتی را به عنوان نماینده عقیدتی سیاسی در سپاه معرفی کرد.

وی به مناسبت های هفته از جمله ولادت حضرت علی اکبر روز جوان، سالروز بسیج سازندگی ، آزاد سازی هویزه و بزرگداشت شیخ صدوقی اشاره کرد و با گرامیداشت این روزها به روز جوان و اهمیت دادن به جوانان تاکید کرد و گفت : دشمنان اکنون درصدد هستند تا جوانان ما را به مسیرهایی که خود در نظر گرفته اتد بکشانند و مسولان باید به جوانان اهمیت داده و برای تحقق اشتغال و ازدواج آسان آنان برنامه ریزی کنند.

.


ارسال نظرات