مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی ۳۱ عاشورا:
حجت الاسلام علّی با تبریک روز بسیج عشایری(۲۹ اردیبهشت)، گفت: عشایر همانطوریکه در دفاع از کشور پیش قراول بودند باز هم با حضور گسترده خود پای صندوق های رای، حضور آگاهانه و انتخاب صحیح خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۰۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، با توجه به همزمانی روز بسیج عشایری ( ۲۹ اردیبهشت ماه) با آغاز انتخابات ریاست جمهوری و همچنین کوچ بهاره عشایر استان آذربایجان شرقی به مناطق ییلاقی، مراسم روز قشر با موضوع انتخابات در قشلاق عشایری نجف تراکمه از توابع شهرستان کلیبر با حضور جمع کثیری از سران، معتمدین و ریش سفیدان و جوانان عشایر برگزار شد.

"ابراهیم اسرافیل نژاد" مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه عاشورا با تبریک سالروز تشکیل بسیج عشایری با اشاره به اینکه در آستانه کوچ بهاره عشایر و همچنین مهمتر از آن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قرار گرفته ایم، افزود: باید با بصیرت و آگاهی کامل در انتخاب فردی اصلح و کارآمد بود که بتواند اهداف انقلاب اسلامی را اجراء نموده و در خدمت جامعه اسلامی باشد.

در ادامه "حجت الاسلام حسین علّی" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی ۳۱ عاشورا ضمن تبریک روز ۲۹ اردیبهشت بعنوان روز بسیج عشایری، در جمع سران و معتمدین و ریش سفیدان عشایری اظهار کرد: عشایر واقعا ذخایر انقلاب هستند و اگر این ذخایر آسیب ببینند در حقیقت انقلاب آسیب دیده است.

وی، روز ۲۹ اردیبهشت ماه امسال را یک رزمایش سیاسی انتخاباتی دانست و گفت: این روز به تعبیر دیگر جنگ سیاسی در مقابل دشمنان است و انتظار می رود عشایر مثل همیشه و همه جانبه و همانطوریکه در دفاع از کشور پیش قراول بودند باز هم با حضور گسترده خودشان در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان ابر قدرت ها بزنند و حضوری آگاهانه و انتخاب صحیح خواهند داشت.

حجت الاسلام علّی تصریح کرد: انقلاب اسلامی سومین حکومت اسلامی از صدر اسلام است و به راحتی به دست نیامده است بلکه بقای این انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای عزیزمان است.

وی بیان داشت: دشمن درصدد ضربه زدن و خدشه وارد کردن بر این انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف است که فتنه ۸۸ و سایر فتنه های دیگر را با سناریوهای از پیش تعیین شده بوجود آوردند اما غافل از این بودند که مردم آگاه و با بصیرت سد محکمی در مقابل آنها قرار گرفتند و تمام نقشه های پلید آنها را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند و ما نباید به آنها اعتماد نموده و خوشبین باشیم و انشاالله با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح آنها را ناامید خواهیم کرد که فکر براندازی انقلاب اسلامی در ذهن آنها خطور نکند.

 


ارسال نظرات