امام جمعه خلخال گفت: مصالح عالیه نظام فدای انتخابات نشود.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۰۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسییج از خلخال به نقل ازازناو، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: مصالح عالیه نظام قدای انتخابات نشود.

حجت الاسلام رشتبری با تبریک روز جوان واعیاد شعبانیه وولادت حضرت علی اکبر (ع) بر لزوم توجه مسئولین به مشکلات حوزه جوانان در زمینه اشتغال ، ازدواج تاکید وگفت: جای دارد که مسئولین کشور بیشترین توجه به این حوزه معطوف دارند.

وی با اشاره به مناسبت های هفته گفت: بارها مقام معظم رهبری بر مقوله امنیت کشور تاکید کردند و با وجود تلاش های مجموعه تلاش گر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج ) به این نام مبارک مفتخر هستند ما اکنون در جهان از امنیت شایسته ای برخوردار هستیم که جای تقدیر از این عزیزان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشبتری با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به کلیه پاسداران و مردم شهرستان خلخال گفت: سپاه پاسداران زحمات زیادی را برای نظام کشیده و هر وقت در هر زمانی لازم شده با فداکاری و ایثارگری در میدان حضور یافته که شایسته تقدیر است.

رشتبری به مشکل به وجودآمده در کارخانه نئوپان خلخال اشاره وگفت: خود در جریان تلاش های فرماندار برای این امر مهم هستم و انتظار داریم استاندار اردبیل نیز عنایت لازم را برای حل مشکل این واحد تولیدی داشته باشند که تنهاترین واحد اشتغالزایی خلخال است.

وی خواستار توجه مسئولین کشوری به حوزه کسب وکار واشتغال در خلخال و حل مشکل کارخانه نئوپان خلخال شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به حوزه کارگران گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند اگر مردم در صحنه باشند کشور در امنیت خواهد بود.

امام جمعه خلخال با اشاره به حضور مقتدرانه نیروها در مرزهای دریایی و تاکتیکی کشور گفت: کنترل پهباد دشمن و فرو نشاندن آن هیبت سلطه گرانه آمریکا را به زمین مالید.

امام جمعه خلخال گفت: اگر مواظب نباشیم گمراه خواهیم شد لذا اگر بنده شرکت نکنم در پای صندوق رای هر جنایتی و ظلمی که درحق این مردم ، خدا ودین کرده باشد بنده نیز شریک هستم.

امام جمعه خلخال ضایعه انگیز معدن گلستان و کشته شدن هموطنان دراین معدن را تسلیت گفت.

وی از حضور امام جمعه اردبیل در مرامس کلنگ زنی حوزه علمیه خواهران خلخال تقدیر کرد.

ارسال نظرات