تشکیل بسیج اقدام اثر گذار و مهم برای حراست از انقلاب اسلامی است

تشکیل بسیج یکی از اقدامات بسیار مهم و اثرگذار بود و امام راحل حراست انقلاب اسلامی را در اختیار بسیجیان برگرفته از مردم است قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۱۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندان، علی فضلوی در همایش ملی نقش پایگاه‌های بسیج دانش بنیان در دستیابی به اهداف استراتژیک صنعت برق کشور اظهار کرد: قیمت تمام شده محصولات تولیدی برق در کشور بالا است و نگاه را باید به سمتی ببریم که نوع اداره مجموعه توزیع به سمت بخش خصوصی و کاهش قیمت تمام شده سوق دهیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسان کشور با اعلام اینکه باید توسعه برای جایگزینی نیروهای تجدیدپذیر انجام شود، افزود: صادرات دانش برق و نیروگاه‌ سازی با مکانیزم سالم و صحیح برای دنیا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازار 400 میلیونی منطقه که این خدمات را جزو مطالبه خویش دارند قابل دست یافتن  است، بیان کرد: باید برای حضور در بازارهای مناسبی که در کشورهای اطراف وجود دارد برنامه‌ریزی و فکر مناسب شود.

مسؤول بسیج جامعه مهندسان کشور، اضافه کرد: تشکیل بسیج یکی از اقدامات بسیار مهم و اثرگذار بود و امام راحل حراست انقلاب اسلامی را در اختیار بسیجیان برگرفته از مردم است قرار داده است.

وی با اعلام اینکه در بسیاری از امور نیروهای مردمی به کمک نظام آمدند، افزود: در دوران دفاع مقدس نقش نیروهای مردمی به خوبی مشخص بوده است.

فضلوی با تاکید بر اینکه در حال حاضر که در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم، بسیج به کمک نظام آمده است و برای تحقق مباحث اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی مدون داریم، یادآور شد: بسیج همیشه کنار و کمک کار نظام اداری کشور است ولی باید هواس ما باشد کسانی که در حاشیه حضور دارند، زمینه تفرقه در کشور را فراهم نکنند.

وی در ارتباط با برخی اظهارنظرها نامناسب در ایام انتخاب راجع به شهدای مدافع حرم،افزود: چطور  جرات می‌کنند برخی افراد نسبت به اقدامات شهدای مدافع حرم این طور جسارت کنند.

فضلوی ادامه داد: این آدم باید بمیرد، این فرد ایرانی نیست که اینگونه نسبت به شهدای مدافع حرم هتک حرمت می‌کند، هتاکان به شهدای مدافع حرم خائن هستند؛ مگر می‎توان نسبت به اقدامات شهید بلباسی و امثال آنها بی‌تفاوت بود.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌شود در کشور اسلامی زندگی کرد و نسبت به خون شهدا بی‌تفاوت بود و در کنار اقدامات جهادی خون شهدا را نادیده گرفت و مجاهدت بسیجیان را نادیده گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها