خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: جمله هایی مانند پلیس مجری قانون اسلام در کشور نیست، ما نباید مردم را به زور به بهشت ببریم و یا دین حداقلی که اخیرا مطرح شده نمونه هایی از این انحراف است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان البرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شال با بیان این‌که مبارزه با انحرافات سیاسی و مذهبی  یکی از بزرگ ترین شاخصه های شخصیت شهید مطهری بود افزود: در آن زمان انحرافاتی که توسط افراد یا گروه های نادان در اسلام به وجود آمده بود و مردم را از اسلام ناب دور می کرد شهید مطهری را بر آن می داشت تا با این گروه های منحرف به مبارزه برخیزد.

وی ادامه داد: اگر شهید مطهری امروز زنده بود قطعا با اسلام های قلابی مانند داعش و وهابیت و یا اسلام رحمانی که با کفار هم سر سازش دارد مبارزه می کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه شهید مطهری در مبارزه با تفکر لیبرالیسم هرگز کوتاه نیامد و دین را به عنوان جزء لاینفک حکومت و سیاست ثابت کرد گفت: امروزه انحرافاتی در سیاست خارجه وجود دارد که باید شاگردان مکتب شهید مطهری روشنگری کنند، شعار با دوستان مروت با دشمنان مدارا از جمله انحرافاتی است که توسط رئیس جمهور یازدهم مطرح شد و حتی مبارزه با آمریکا و صهیونیسم و داعش را هم افراطی گری تلقی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا از دیگر انحرافات موجود در دولت را در چگونگی نگاه به دین دانست و خاطر نشان کرد: جمله هایی مانند پلیس مجری قانون اسلام در کشور نیست، ما نباید مردم را به  زور به بهشت ببریم و یا دین حداقلی که اخیرا مطرح شده نمونه هایی از این انحراف است.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها