خبرهای داغ:
خطیب جمعه نجف آباد:

نامزدها اعتماد به نسل جوان را تنها در شعار باقی نگذارند

حجت الاسلام حسناتی گفت: امروز اعتماد به توانایی جوانان تنها در حد شعار مسؤولان باقی مانده و هر دولتی سر کار بیاید باید بداند تنها در سایه اعتماد و حضور جوانان در عرصه موفق خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۴۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد به نقل از رسا؛ حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر گفت: مناسبت این میلاد با روز جوان، که باید جوانان به خودشان ببالند و علم، معرفت، اعمال و اخلاق قطعا می شود همانند علی اکبر باشند.

وی با اشاره به جمعیت جوان جامعه و عدم توجه به این قشر افزود: مع الاسف نعمت جوانی خیلی بقا ندارد و جمعیت 24 میلیونی جوانان ایران امتحانی است برای دولتمردان و باران رحمتی است که اگر درست استفاده نشود و از وجود سراسر عظمت این نسل بهره برده نشود، به سیل بنیان کن تبدیل خواهند شد.

حجت الاسلام حسناتی عدم اشتغال جوانان را یکی از آسیب های جدی جامعه برشمرد و بیان داشت: عدم اشتغال نسل جوان سبب هزاران آسیب برای جامعه است و وظیفه و تکلیف امروز مسؤولان توجه و اعتماد به قشر جوان و ورود آنها به مباحث اقتصادی و اداری جامعه است.

وی در ادامه تصریح کرد: چگونه است در دوران 8 سال دفاع مقدس همین جوانان بودند که در برابر تمام ابرقدرت های دنیا ایستادند ولی امروز اعتماد به توانایی های آنان تنها در حد شعار مسؤولان باقی مانده است و هر دولتی سر کار بیاید باید بداند تنها در سایه اعتماد و حضور جوانان در عرصه موفق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با تأکید بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی از سوی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی گفت: ارزش‌های اسلامی و انقلابی اصل اول در انتخابات به ویپه انتخابات ریاست جمهوری است که هم نامزدها و هم ستادهای انتخاباتی باید در درجه اول این امر را مدنظر قرار دهند و باید نسبت به ارزش های دینی و الهی حساس باشیم و اگر حریم و حدود الهی شکسته شد، سکوت نکنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: حفظ وحدت جامعه یکی دیگر از اصول خدشه‌ناپذیر در گفتگوها و مناظرات است و ستادهای کاندیداها با هر سلیقه‌ای باید این دو نکته را رعایت کنند که خود نمادی است برای انتخاب اصلح مردم که براساس این‌گونه رفتارها کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

امام‌جمعه نجف‌آباد به برخی دیگر از کج‌رفتاری‌ها در عرصه انتخابات نیز افزود: چوب حراج زدن به ارزش‌های انقلاب و خدمات انقلاب متأسفانه از سوی بعضی افراد مشاهده می‌شود که مقام معظم رهبری با بصیرت خود در همان ابتدای سال در بخشی از سخنانشان به این امر متذکر شدند و بخشی از خدمات انقلاب را به صراحت بیان کردند.

وی در ادامه بیان داشت: زدن چوب حراج به ارزش‌های انقلاب از یک‌سو و دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات از توطئه‌های دشمنان است که در عین رصد کردن تمام مراحل انتخابات، در جهت کمرنگ کردن این برگ دیگر تاریخ ایران نیز از هیچ توطئه‌ای کوتاه نمی‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد درباره دیگر توطئه‌های دشمن در عرصه انتخابات بیان کرد: دوقطبی نشان دادن جامعه، به دو گروه چپ و راست، جوسازی و دروغ‌پراکنی درباره نامزدهای انتخابات، بیداری و بصیرت بالای ملت را می‌طلبد تا بتوانند کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

وی در ادامه بیان داشت: مهم‌ترین صفاتی که نامزد اصلح باید دارا باشد، نگاه به درون، توانمندی، دشمن‌ستیزی، حرکت در خط رهبری و انقلاب است./۲۰۱/۱۳۰۶/ب۱

ارسال نظرات
آخرین اخبار