خبرهای داغ:
مشتاقی با اشاره به وسعت و نامتناجس بودن جبهه استکبار گفت: امروز باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که انقلابی باشد و منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندهد، انتقاد پذیر باشد و منتقدان را افراطی خطاب نکند و بتواند در برابر دشمن محکم بایستد.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۵۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور، کارشناس مسائل سیاسی پیش از ظهر روز پنجشنبه مورخ 96/02/14 در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک پاداش تلاش و مجاهدت در راه خدا را بسیار بالا تر از پاداش عبادت دانست و افزود: برای کسانی که مدیریت مجاهدانه دارند اجر و پاداش فراوانی در قرآن کریم ذکر شده است که شهادت بالاترین آن ها است.

مهدی مشتاقی افزود: شهید مطهری نمونه بارز کسی است که در راه خدا تلاش و جهاد کرد و به این پاداش دست یافت.

وی با اشاره به این که دشمنان برای پیش بردن اهداف خود خواستار جدایی دین از سیاست هستند تصریح کرد: همان طور که شهید مدرس گفتند سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست، سیاست یعنی اجرای حکم خدا در روی زمین چه برای مردگان و چه برای زندگان.

این کارشناس مسائل سیاسی خطر منافقین را بدترین سایر دشمنان عنوان کرد و افزود: این گروه حرف خود را انقلابی می زنند و با نفوذ در بین نیروهای انقلابی اعتقادات آن ها را به انحراف می کشانند.

وی افزود: نفوذ تا اینجایی پیش وجود دارد که بیش از هزار نفر از جوانان ما در راه حفاظت از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به شهادت می رسند و یک شهردار مفسد و اختلاسگر این عزیزان را مورد تمسخر قرار می دهد.

مشتاقی با اشاره به انتخابات در پیش رو گفت: رئیس جمهور آینده باید موقعیت های حساس را بشناسد، بصیرت داشته باشد و تشخیص دهد که کشتار مسلمانان در منا یک حادثه عادی نبوده و به موقع و درست واکنش نشان دهد.

وی تصریح کرد: هر جا نیروهای انقلابی در رأس امور قرار گرفته اند پیشرفت جاصل شده و هرجا کار دست غیرانقلابی ها افتاد ناامیدی، ترس و بی حالی حکم فرما شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وسعت و نامتناجس بودن جبهه استکبار گفت: امروز باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که انقلابی باشد و منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح ندهد، انتقاد پذیر باشد و منتقدان را افراطی خطاب نکند و بتواند در برابر دشمن محکم بایستد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن امروز دنبال انقلابی زدایی است، انقلابی زدایی را از واژه، شخصیت، نهاد و مقدسات دنبال می کند و وظیفه ماست که با انتخاب خود جلو این حرکت را بگیریم.
همايش هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج در ناحيه مقاومت بسيج خوروبيابانك

ارسال نظرات
پر بیننده ها