شریعتی با اشاره به اینکه 700 گروه جهادی سال گذشته در استان در حوزه محرومیت زدایی فعالیت داشتند، افزود: 100 گروه جهادی با مشارکت آستان قدس رضوی از محرومین حمایت شده است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۵۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعت به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: سال 95 با تخصیص 32 میلیارد تومان اعتبار و معرفی دو هزار و 584 نفر زمینه اشتغال برای آنان فراهم شده است.

وی افزود: 12 هزار و 200 شغل طی سال 95 از طریق بسیج سازندگی برای جوانان صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به محرومیت زدایی یکی دیگر از محورهای فعالیت این نهاد است، تصریح کرد: فرهنگ و آموزش، بهداشت و درمان، ایجاد اشتغال و تامین زیرساخت‌ها و مسائل عمرانی در این محور بررسی شده است.

شریعتی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مسئولیت محرومیت زدایی پروژه‌ها را در سازمان پیگیری می‌کنند، افزود: 85 پروژه کوچک و بزرگ در مناطق محروم استان در راستای محرومیت زدایی در دست اجرایی شدن داریم.

وی با اعلام اینکه پیشنیه مردم در سازندگی مناطق روستایی استان از سوی سازمان بسیج سازندگی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: توانمندسازی و بالا بردن دانش جوانان سبب اشتغالزایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه توجه به آموزش جوانان در دستور کار این سازمان است، افزود: در حوزه ساخت مسکن محرومان با همکاری امداد گام‌های اساسی صورت گرفته است.

شریعتی با اشاره به اینکه 700 گروه جهادی سال گذشته در استان در حوزه محورمیت زدایی فعالیت داشتند، افزود: 100 گروه جهادی با مشارکت آستان قدس رضوی از محرومین حمایت شده است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه 10 هزار نفری نوشهر از مصوبه سفر رهبری در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود، افزود: این ورزشگاه دارای استانداردهای بین المللی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به ساخت استادیوم ورزشی در جویبار توسط این سازمان، گفت: آزمایش‌های مکانیک خاک و طراحی سازه این پروژه انجام شده است.

شریعتی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر استان اجرایی می‌شود، افزود: قرارگاه جواد الائمه سپاه استان در راستای آموزش، فرهنگ، اشتغال در این مناطق حضور یافته و در 5 محله آسیب‌پذیر استان با تخصیص اعتبارات عملیات عمرانی اجرا می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها