سردار احمدرضا باهک گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ماست و برای از بین بردن آنها زمان و هزینه های هنگفت پرداخت می کند، بنابراین هوشیاری و بصیرت رمز موفقیت و غلبه بر خواسته های دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۵۵۸۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج و مشاور فرماندهی سپاه پاسداران در این همایش، گفت: حیات، عزت، اقتدار و عظمت ایران به داشتن و حفظ انقلاب است و امروز این اقتدار حفظ شده و بایستی با همان روحیه بسیجی و انقلابی راه نفوذ دشمن که هدف آنها فتنه هسته ای در ایرن اسلامی است را ببندیم.

دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ماست

سردار احمدرضا باهک افزود: استفاده از ظرفیت داخلی جهت ایجاد اشتغال و سایر مشکلات جوانان مدیریت و کارجهادی برای حل مسایل کشور و مردم داری برای خدمت و خدمت بی منت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هنوز از دشمنی خود دست برنداشته و دائم به دنبال توطئه افکنی است، اظهار کرد: دشمن امروز از راه فرهنگ وارد شده و سعی دارد با توطئه افکنی، جوانان را از فرهنگ اسلامی دور سازد. 

وی افزود: امروز دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ماست و برای از بین بردن آنها زمان و هزینه های هنگفت پرداخت می کند، بنابراین هوشیاری و بصیرت رمز موفقیت و غلبه بر خواسته های دشمنان است.

این همایش با هدف افزایش بصیرت مردم نسبت به جریانات سیاسی، اعتقادی و فکری جامعه و تهدیدات و فرصت های پیش رو برای مقابله با توطئه ها و فتنه هابرگزار شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها