نخستین سالگرد شهدای خان‌ طومان و شهدای مدافع حرم در گلوگاه برگزار شد

نخستین سالگرد شهدای حماسه خان‌ طومان و گرامی ‌داشت شهدای مدافع حرم مازندران در گلوگاه برگزار شد
کد خبر: ۸۸۵۵۸۷۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گلوگاه، نخستین سالگرد شهدای حماسه خان‌ طومان و گرامی ‌داشت شهدای مدافع حرم مازندران روز چهارشنبه 13/2/96 در مسجد جامع گلوگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید جاویدالاثر سید سجاد خلیلی ، خانواده شهید قنبری ، مسئولان و جمعی از مردم ولایت مدار شهرستان گلوگاه با سخنرانی حجت الاسلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر و مداحی برادر سید ایمان حسینی برگزار شد.

مازندران ۳۷ شهید را برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تقدیم اسلام کرد که ۱۶ شهید در حماسه خان ‌طومان به این درجه رفیع نائل آمدند.

امام جمعه بابلسر بیان داشت: همه کسانی که به مجلس شهدا می آیند رزقی را دریافت می کنند. مجالس شهدا آثار و برکات زیادی دارد. اولین رزق حسرت است یعنی ما حسرت می خوریم که ای کاش ما جای آنها بودیم. پیامبر اکرم (ص) فرمود: بهترین چیزی که خداوند بخواهد به کسی بدهد شهادت است.

حجت اللسلام قلی پور افزود: دومین رزق از مجلس شهدا اتمام حجت است، شهدا با ما اتمام حجت کردند که در عصر امروز با این همه مشکلات و فساد و بی بندوباری می توان بر نفس خود غلبه کرد. غربت شهدا سومین رزقی است که می توانیم بگیریم چون شهدای ما مظلوم هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار