مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اقتدارجمهوری اسلامی ایران در منطقه ارمغان فرهنگ ایثار و شهادت است .
کد خبر: ۸۸۵۵۸۹۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام سید محمد طباطبایی،مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم یادواره شهدای محله جزیره کیش که با حضور مسئولان و مردم در محله نوبنیاد با عنوان« یادواره شهید سعید آبادی، ستاره ای که آبروی محله شد» با بیان اینکه شما مردم ولی نعمت ما هستید ،گفت: امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که مملو از تزویر، ثروت اندوزی، قدرت طلبی و شهوست پرستی است و سران استکبار به دنبال خام کردن جوانان هستند تا مردم با حقایق جهان هستی آشنا نشوند.

 

وی ادامه داد: اما در کنار این فرهنگ های مبتذل که روز به روز برای جذب جوانان ما هزینه های هنگفتی متحمل می شوند و در میان این همه هیاهو، فرهنگی سربه فلک کشیده به نام « فرهنگ ایثار و شهادت» وجود دارد.

 

 

انبیاء ،اولین پرچمداران فرهنگ ایثار وشهادت هستند

 

طباطبایی اولین پرچمدار فرهنگ ایثار وشهادت را انبیاء عنوان کرد و افزود: سردمدار فرهنگ ایثار و شهادت حضرت زهرا(س)، ائمه اطهار(ع)، شهدا  و رهبر معظم انقلاب هستند.

 

وی با بیان اینکه اهمیت این فرهنگ را باید از آثار و برکات آن دنبال کرد، گفت: اولین اثر تاثیر گذار فرهنگ ایثار وشهادت اقتداراست.

 

این مقام مسئول در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری  شهدا را مظهر قدرت جمهوری اسلامی دانسته اند، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار به همراه دارد زیرا دشمن از این فرهنگ خالی و با آن بیگانه است.

 

وی ابراز کرد: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس بارها بر این مطلب اذعان کرده که سربازان ارتش خود را به زور و با هزینه ها و تجهیزات سنگین به مقابله با ایران اسلامی وادار ساخته اما نیروهای بسیج با عشق و دست خالی در میدان حاضر شده و با تمام وجود در مقابل آن ها ایستاده اند.

 

مدیرحوزه ریاست شورای ائمه جمعه کشور با اشاره به موقعیت امروز کشورهایی مانند بحرین، یمن ولبنان که با اتکا به فرهنگ بلند ایثار وشهادت در مقابل رژیم های منحوس و ظالم آل سعود، آل خلیفه و اسرائیل جنایتکار ایستاده و مقاومت می کنند،تاکید کرد: امروز این فرهنگ در قلب آفریقا و در نیجریه جواب داده و باعث شده شیخ زکزاکی در میان شدیدترین تدابیر امنیتی و جراحت های شدید پا از مسیر عقب نگذارد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا تمام قدرت خود را در اسرائیل پیاده کرده است،تاکید کرد: سید حسن نصرالله با مجموعه حزب الله توانسته است در مقابل رژیم اسرائیل که سومین ارتش مجهز جهان را دارد بایستاد و همانگونه که امام راحل(ره) فرموده اند «اسرائیل باید نابود شود» و نابود می شود.

 

فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار به همراه دارد

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار به همراه دارد و باید قدردان این فرهنگ باشیم،تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در نوک این اقتدار قرار دارد و این اقتدار را مرهون شهدا هستیم.

 

وی ادامه داد: شهدای ما از دل همین خانواده ها برخواسته اند و اگر امروز تهدیدی بر علیه کشور ما صورت گیرد امثال شهید سعید آبادی الی ماشاء الله وجود دارند.

 

طباطبایی مردم ایران را ملتی شریف عنوان کرد که پای حق و حقیقت ایستاده اند و افزود: در سال های اخیر شاهد هستیم که به برکت فرهنگ ایثار وشهادت در جزیره کیش هیئت های مذهبی، مساجد و مجالس دینی و مذهبی افزایش یافته است.

 

یادواره شهید سعید آبادی با عنوان” یادواره شهید، ستاره ای که آبروی محله شد” با حضور حجت الاسلام طباطبایی مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، سرگرد خادمی زاده فرمانده سپاه کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در کیش و مردم مومن جزیره مرجانی کیش درمحله نوبنیاد، محله شهید سعید آبادی برگزار شد.

 

در این مراسم از خانواده شهید سعیدآبادی و مسئول عقیدتی سیاسی خواهران بسیج سپاه کیش با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.


ارسال نظرات