امام جمعه بیله سوار:

بسیج مردمی مانع تعرض دشمن به کشور است

امام جمعه بیله سوارگفت: بسیج و مردم مانع تعرض دشمن به کشور است در حالیکه برخی مسئولان زبانشان به گفتن این مسئله نمی چرخد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۱۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه با تشریح بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات با بیان ایکنه برخی مسئولان زبانشان به گفتن اینکه مردم، بسیج و سپاه مانع تعرض دشمن به کشور است نمی چرخد گفت: مسئولان بدانند این مردم همیشه مانع تعرض دشمن به کشور خواهند بود.

وی با اشاره به مسائل رخ داده در یکی از استانهای کشور مبنی بر اینکه برخی مسئولان خانه به خانه درب مردم رفته و خواستار رای دادن به گزینه مورد نظرشان هستند اظهار داشت:عوامل اجرایی در انتخابات آتی باید توجه داشته باشند که رای مردم امانت بوده و باید ان را حفظ کنند .

وی با بیان ایکنه صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر وروستا به عهده مجلس شورای اسلامی است گفت: مجلس نمی تواند اهلیت نظارت بر شورای شهر را داشته باشد زیرا که خود نیز همچون شورای شهر نیازمند آرای مردمی است و شورای شهر در واقع نوعی پارلمان محلی است.

وی گفت: افرادی که محکومیت قضایی دارند و یا در جهت تحکیم رژیم سابق و وابستگان به سازمان ها و گروهک های غیر قانونی نمی توانند در شورای شهر ثبت نام کنند اما متاسفانه در برخی از شهرها این گونه افراد تایید صلاحیت شده اند که باید دقت بیشتری روی این مسائل شود.

امام جمعه بیله سوار به انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: باید از دو قطبی کردن انتخابات به جد خودداری کرد و پایند به قانون بود.

حجت الاسلام قیاسی، روز 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به جهادگران عرصه اقتصاد و تولید تبریک گفت و بیان داشت: راز موفقیت بسیج این است که صادقانه دنبال خدمت بوده و حقوق نجومی برای خود در نظر نداشته و تنها دنبال محرومیت زدایی و اباد کردن کشور است.

وی گفت: سال گشذته بیش از 1میلیارد و 700 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی به متقاضیان اعطا شده که منجربه اشتغال زایی در زمینه های تولید گوشت بلدچین، مرغ بومی، قارچ خوراکی، شیلات و دامداری و ... شده است.

ارسال نظرات