کارگاه فرهنگ صحیح فضای مجازی در خرم‌آباد برگزار شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان کارگاه فرهنگ صحیح فضای مجازی در آبشار بیشه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۲۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴


سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان کارگاه فرهنگ صحیح فضای مجازی در آبشار بیشه برگزار شد.
وی بابیان اینکه این کارگاه آموزشی برای تمامی اعضای حلقه‌های صالحین در نظر گرفته‌شده بود افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی افراد بافرهنگ صحیح فضای مجازی و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از این آسیب‌ها است.
شمس بابیان اینکه ارتباط از طریق فضای مجازی در سال‌های اخیر جایگاه قابل‌توجهی در بین نسل جوان جامعه ما پیداکرده است، گفت: شبکه‌های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی افراد تأثیرگذار بوده که در شکل‌دهی به هویت نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع هم تأثیرگذار است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر مدیر حوزه علمیه صادقیه و سرمربی صالحین بسیج جامعه پزشکی استان به مشکلاتی در خصوص استفاده بیش‌ازحد شبکه‌های اجتماعی از قبیل مختل شدن خلاقیت افراد، نامتعادل بودن خواب کافی و کسل شدن روحیه شاد نوجوانان و جوانان، به خطر افتادن حریم خصوصی افراد، اختلال در وحدت ملی از طریق طرح مسائل نژادی و قومی اشاره و توضیحات کامل را ارائه داد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی افراد با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و اجتناب از این آسیب‌ها است.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات