افضلی گفت: کمیسیون کشاورزی بحث لایحه ی تالاب های کشور را دنبال کرد پیش از این نیز موضوع هوای پاک را در دستور کار جلسه بود. در راستای بررسی مشکلات محیط زیست کمیسیون کشاورزی نیز بحث خاک را مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۴۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

نظر افضلی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبر گزاری بسیج، با اشاره به اهم فعالیت های کمیسیون کشاورزی مجلس طی هفته های اخیر گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بحث لایحه ی تالاب های کشور را دنبال کرد پیش از این نیز موضوع هوای پاک را در دستور کار جلسه بود.

وی با اشاره به پیگیری مجلس شورای اسلامی در خصوص معضلات و آسیب های محیط زیست؛ تصریح کرد: در راستای بررسی مشکلات و معضلات محیط زیست کمیسیون کشاورزی نیز بحث خاک را مورد بررسی قرار گرفت.

لایحه توجه به تالاب ها برای مقابله با ریزگردها در دستور کار مجس قرار گرفت

افضلی با بیان این مطلب که حفظ و صیانت از تالاب های کشور امر بسیار تأثیرگذاری در جلوگیری از ریزگردها است؛ عنوان کرد: لایحه حفاظت یا مدیریت تالاب های کشور و نقش آنها در زیستگاه ها جانوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اگر از بین برود قضیه ریز گرد ها و کنترل آن با مشکل مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست با هکاری وزارت جهاد و کشاورزی باید برنامه ای را در خصوص پایداری تالاب ها و حفظ نگه داری آن را هرچه سریع تر به مجلس ارائه دهد تا تصویب کنند.


ارسال نظرات