آیت الله علیرضا اسلامیان، گفت: برجام احساس ضعف در مقابل بیگانگان را بر کشور حاکم کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۵۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله علیرضا اسلامیان در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، با تسلیت حادثه دردناک انفجار معدن زغال سنگ گلستان، ابراز امیدواری کرد این اتفاقات ناگوار در کشور تکرار نشود.

آیت الله اسلامیان، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: شرکت در انتخابات صرف نظر از اینکه چه کسی انتخاب شود یک وظیفه و تکلیف الهی است و حضور مردم در صحنه بسیار تاثیرگذار برای رفع خطرات انقلاب‌اسلامی است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر از انقلاب‌اسلامی فاصله بگیریم، چشم طمع دشمنان به نظام اسلامی قوی می‌شود در صورتی که که اگر با چنگ و دندان از نظام‌اسلامی دفاع کنیم دشمن مأیوس می‌شود.

وی، سخنان برخی افراد پیرامون دور کردن سایه جنگ از کشور به وسیله برجام راحرف نادرستی دانست و افزود: قدرت و حضور مردم در مراحل پیروزی انقلاب‌اسلامی باعث مأیوس شدن دشمن از جنگ نظامی شد، در صورتی که برجام احساس ضعف را حاکم کرد، که ما توان مقابله با کشورهای استکباری را نداریم.

ارسال نظرات