مصدقیان پور گفت: ما از مسوولین خصوصا از رئیس جمهور آینده ایران انتظار داریم که توجه بیشتری را در حق تولیدکنندگان ایرانی انجام دهد چراکه این نوع توجه یک نوع سرمایه گذاری برای جهش اقتصاد ایران است.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹


محمد مصدقیان پور تولید کننده نمونه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره مبانی و مشکلاتی که بر سر راه تولیدکننگان داخلی است، گفت: بیشتر مشکلات و شرایط سختی که تولیدکنندگان ایرانی با آن مواجه هستند، مشکلات مالی و عدم بودجه کافی برای بقا در بازار ایران است. وقتی که خود به فکر راه اندازی یک تولیدی و کارگاه افتادم، فشارهای مالی به یک طرف و دیگر مشکلاتی که اعم از گرفتن مجوز و دیگر قوانین بود، ما را تهدید می کرد.

با چک و سفته های سنگین خود را در بازار نگه داشتیم

وی با بیان اینکه وام 30 میلیونی با سود 18 درصد دولت کاری از پیش نمی برد، افزود: بازار ایران به قدری خوابیده است که دولت با اندک کمکی که کرد نتوانست مارا از این شرایط به وجود آمده در کشور نجات دهد به جز اینکه با یکسری از خیرین و واسطه شدن افرادی با دادن چک و سفته توانستیم به لطف خدا، خود را در رقابت نگهداریم.

در حق تولیدکنندگان ایرانی توجه بیشتری کنند

این تولیدکننده تصریح کرد: ما از مسوولین خصوصا از رئیس جمهور آینده ایران انتظار داریم که توجه بیشتری را در حق تولیدکنندگان ایرانی انجام دهد چراکه این نوع توجه یک نوع سرمایه گذاری برای جهش اقتصاد ایران است.

اقتصاد ایران مریض است

مصدقیان پور عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ایران که مانند مریضی یک بیمار است، اولین دارو خوردن قرصی است که به سرمایه داخلی که یک ارزش است، اقدام کند. این ارزش می تواند حمایت از تولیدکننده، توجه به صادرات، اجرای اصل 44 قانون اساسی و یا هرچیزی که باعث حفظ سرمایه های کشور شود.

ارسال نظرات