حیدر رحیم پور ازغدی گفت: اقتصاد کشورمان به جای اینکه در اختیار افراد انقلابی قرار بگیرد خانه نشین کرده و ترسوها و خرفتان در هر مقامی که بوده اند، علاف و بیکار در جهت منفعت شخصی به میزهای اداری بچسبند.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۶۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
اقتصاد کشورمان در اختیار ترسوها و خرفتان قرار دارد

حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: باید در جهت اصلاح کیفی بذور مختلف بویژه گندم که دانه بهشتی است از سوی مسوولان تلاش شود. زیرا در این سی و چند سال، اصلاح بذر در اختیار نیروهای جهادی قرار نداشته است.

وی با بیان اینکه خائنان رانت خوار و کاسب کار بر همه چیز مسلط شده اند افزود: دشمنان از طریق نفوذ می خواهند که کشورمان را در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی دچار تزلزل کنند ولی مجاهدانی را در کشورمان داریم که اجازه چنین کاری را نمی دهند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه افراد نفوذی، اقتصادی را برای کشورمان رقم زده اند تا مومنان فهمیده خانه نشین و منزوی شوند و در مقابل هم افراد ترسو و خرفت در هر مقامی که بوده اند، علاف و بیکار در جهت منفعت شخصی به میزهای اداری بچسبند.

رحیم پور ازغدی بیان داشت: اقتصاد کشورمان در آینده باید تنها در اختیار مدیران و نیروهای جهادی قرار بگیرد تا مسوولانی که منفعت شخصی و دشمنان را در نظر دارند و از سویی دیگر هم انقلابیون و اهداف انقلابی را مورد تمسخر قرار می دهند را به مردم معرفی کنند.

این نویسنده منتقد در خاتمه افزود: مدیران جهادی و جهادگران باید بذور مختلف بلاخص گندم را اصلاح کنند و با افرادی که در قسمت های مختلف کشورمان دچار خطا و خیانت و عنادورزی می‌شوند مبارزه کنند.

ارسال نظرات