خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه بشرویه :

بصیرت افزایی و روشنگری مهمترین وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: سپاه هیچ وقت در انتخابات از هیچ گروه و شخصی حمایت نکرده و نخواهد کرد چرا که سپاه حافظ نظام و انقلاب است و باید برای انقلاب باقی بماند.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج اعضای ستاد هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه سپاه بشرویه با امام جمعه شهر ارسک دیدار کردند.

حجت الاسلام استاد  امام جمعه شهر ارسک ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان وهفته ی عقیدتی سیاسی  استاد مطهری را شخصیتی انقلابی و مبارز و با بصیرت دانست و گفت: ایشان نه تنها در زمان حیات تمام وقت خود را در زمینه ی بصیرت افزایی و دفاع از اسلام و انقلاب گذاشتند بلکه بعد از شهادت آثار ایشان بسیار مفید است و ما باید با گسترش تفکر شهید مطهری در زمینه ی ادامه راه این شخصیت والا مقام همت کنیم.

امام جمعه شهر ارسک گفت : امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق کمرنگ کردن انتخابات و کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای است و ما باید در مرحله ی اول برنامه ریزی درست در جهت حضور حداکثری و در مرحله ی دوم انتخاب کاندیدای اصلح انجام دهیم.

خبازی فرمانده ناحیه سپاه بشرویه در این دیدار گفت: سپاه هیچ وقت درانتخابات از هیچ گروه و شخصی حمایت نکرده و نخواهد کرد چرا که سپاه حافظ نظام و انقلاب است و باید برای انقلاب باقی بماند.

خبازی در ادامه گفت : البته این به معنای این نیست که هیچ وظیفه ای نداریم وظیفه ی ما بصیرت افزایی و روشنگری است .

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار