خبرهای داغ:
حجت الاسلام علاءالديني در خطبه هاي نماز جمعه گلپايگان از عملكرد برخي گروهها و افراد كه به بهانه انتخابات به مقدسات و ارزش‌های دینی توهین می‌كنند انتقاد كرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به ماندگاری رفتارها و مواضع در تاریخ اظهار داشت: چرا به بهانه انتخابات به مقدسات و ارزش‌های دینی توهین و گاه این ارزش‌ها تضعیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای در سال 88 به بهانه انتخابات، اصل نظام را نشانه گرفتند و شعار نه غزه، نه لبنان سر دادند، گفت: شهید مدافع حرم برای دفاع از حریم ولایت به سوریه رفته و برای دریافت حقوق نجومی نرفته است.

امام جمعه گلپایگان استفاده از فضای انتخابات برای تطهیر و دفاع از سران فتنه را مردود دانست و اظهار کرد: کسانی که امروز ادعای مردم سالاری دارند پس از سال 88 انتخابات را تحریم کردند.

وی بیان داشت: کسانی كه امروز در جبهه انقلاب اسلامي قرار دارند جهادگران دفاع مقدسند كه منافقان عملیات مرصاد را که قصدشان فتح از مهران تا تهران و تقدیم كردن ايران به صدام بود، را اعدام کردند.

امام جمعه گلپایگان با تأکید بر اینکه شعار و عمل کاندیدها باید در راستاي حمايت اقشار ضعیف باشد، تصریح کرد: نامزدها به نتیجه آرا تمکین کنند و در رفع مشکلات به بیرون از کشور چشم ندوزند.

وی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و روز گرامیداشت سربازان گمنام، گفت: مردم در برپایی جشن‌ها کوشا و با رعایت حریم‌ها فعال باشند.

علاءالدینی با تسلیت حادثه دل‌خراش معدن آزادشهر که منجر به کشته شدن هم‌وطنان شده است، بیان کرد: هفته جوان باید گرامی داشته شود، اگر کوچک‌ترین تعرضی به کشور شود جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

وی تأکید کرد: هر کسی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد و سکان هدایت کشتی این نظام را بر عهده گرفت باید به خیر و صلاح ملت بیندیشد و برای آبادی ایران سرفراز بکوشد.

به گزارش فارس، امروز در حاشیه نماز جمعه، امام جمعه و فرماندار گلپایگان از دو جانباز دفاع مقدس تجلیل و تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها