فرمانده بسیج ناحیه مام سجاد(ع)کرج،

امریکا از قدرت معنوی بسیجیان میترسد

پاسدار زنجانی گفت: بسیجیان با الگو قرار دادن زندگی اهل بیت (ع) و همچنین با برخورداری از روحیه تقوا، ایثار، فداکاری و بهره مندی از منویات فرماندهی کل قوا تمامی دسیسه های دشمنان انقلاب را در نطفه خفه میکنند و با تمامی قوا آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن هستند.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ار کرج، رزمایش الی بیت المقدس-دفاع از کوی و برزن بسیجیان برادر تابعه ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) کرج  از  تاریخ 14/2/96 در منطقه عمومی لشکر عملیاتی حضرت سیدالشهدا با رمز یا زهرا(س) آغاز و در تاریخ 15/2/96 با موفقیت به پایان رسید.

در این رزمایش که به استعداد 1000 تن از بسیجیان دلاور گردانهای بیت المقدس برگزار گردید برنامه های مختلف  فرهنگی،نظامی،امدادی،رزمی انجام گردید و بسیجیان با سرافرازی این رزمایش را به اتمام رساندند.

پاسدار زنجانی فرمانده رزمایش الی بیت المقدس که در تمامی مراحل رزمایش حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار بسیج  اظهار داشت:امریکا از قدرت معنوی بسیجیان ما میترسد.

وی افزود: بسیجیان با الگو قرار دادن زندگی اهل بیت (ع) و همچنین با برخورداری از روحیه تقوا، ایثار، فداکاری و بهره مندی از منویات فرماندهی کل قوا تمامی دسیسه های دشمنان انقلاب را در نطفه خفه میکنند و با تمامی قوا آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن هستند.


خبرنگار:فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار