مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) کرج؛
حجت الاسلام ملک گفت: در انتخابات نامزدها نباید همدیگر را تخریب کنند و بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب باید برنامه های خود را به مردم ارائه بدهند تا مردم تصمیم درست بگیرند.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۵۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مصادف با هفته عقیدتی سیاسی و به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه امام سجاد(ع) از مربیان فعال در زمینه عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) کرج، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و  ولادت با سعادت حجت ابن الحسن امام زمان(عج) اظهار داشت:در انتخابات نامزدها نباید همدیگر را تخریب کنند و بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب باید برنامه های خود را به مردم ارائه بدهند تا مردم تصمیم درست بگیرند.

وی افزود: برادران و خواهران در آستانه انتخابات جلسات بصیرت افزایی را فعال نمایید ،بسیجیان باید نسبت به مسائل سیاسی آگاه شوند.

حجت الاسلام ملک گفت: یکی از رسالت های مربیان  بیدار کردن  است، باید مسلمانان بیدار شوند ،هوشیار شوند که این هوشیاری و آگاهی از طریق دادن اطلاعات درست به بسیجیان میسر خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: در بحث تقوا و مسائل معنوی زیاد وارد شوید هیچ گونه پیشرفتی میسر نخواهد شد مگر با تقوا، سه عاملی که باعث پس رفت ما خواهد شد بی تقوایی، کم شدن معنویت ودور شدن از مردم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خط فکری بسیجیان باید مطابق با مقام معظم رهبری باشد و شعار ها باید عملی باشد و مربیان با آگاهی کامل در جلسات مختلف حضور داشته باشند اطلاعات خودشان را بالا ببرند تحلیل گر باشند و کیص باشند تا ان شاالله بتوانند نقش مهم خود در  جامعه را ایفا نمایند.


خبرنگار بسیجی: فرهادی



ارسال نظرات
پر بیننده ها