خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

دیدار از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس در گیلانغرب

مصادف با هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و روز معلم با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج گیلانغرب از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان سرکشی و دلجویی شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۵۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مصادف با هفته عقیدتی سیاسی دربسیج و روز معلم با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج  گیلانغرب از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان سرکشی و دلجویی شد.

 

  در این دیدار از خانواده معظم شهید والامقام علی سهامی که در منطقه عملیاتی جنوب، شهید نجات ظهیر نیا  در منطقه جبهه خوشروان و شهیدان سلمیان که در منطقه مهران به مقام رفیع شهادت نایل شده اند سرکشی شد.

 
 
 مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج  شهرستان گیلانغرب ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی شهدا را مظهر عزت و ابروی نظام خواند و اظهار داشت: شهدا همچون ستارگانی درخشان بر آسمان ایران اسلامی می درخشند و ما همواره باید به یاد این عزیزان باشیم.

 

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی،با بیان اینکه شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند، اضافه کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه ولایت و انقلاب قدم برداریم.

 

 جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب هم  جایگاه شهید را  جایگاهی بس رفیع و ارزشی یاد کرد و گفت: شهدا در برهه ای زمان و تاریخ در لبیک به مقتدای خود  جان مطهرشان را نثارآرمانهای انقلاب و ولایت فقیه کردند و امروز بر ما تکلیف است تا راه سبز شهدا را گرامی بداریم.

 

 سرگرد پاسدار هزار خانی یاد آور شد: امروز دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که ما به عنوان رسالت خود در قبال شهدای معظم میتوانیم انجام دهیم و در این راه باید از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

 

 

 این مراسم به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب برگزار شد .

 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار